728 x 90

تاپ چنل آلبانی - مریم رجوی گفت:‌ تروریسم جان مایه و ذاتی رژیم ایران است

سومین اجلاس جهانی ایران آزاد۳۱تیر۹۹

مریم رجوی - سومین اجلاس گردهمایی ایران آزاد -۳۱تیر۹۹
مریم رجوی - سومین اجلاس گردهمایی ایران آزاد -۳۱تیر۹۹

تاپ چنل آلبانی- سومین اجلاس جهانی ایران آزاد ۲۱ژوئیه۲۰۲۰ -۳۱تیر۱۳۹۹: «در سومین روز اجلاس جهانی ایران آزاد ۲۰۲۰، مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران از تصمیم آلبانی برای اخراج سفیر رژیم ایران قدردانی کرد و گفت: «سیاست درست را می‌توان در یک کلمه خلاصه کرد: قاطعیت. این یعنی بستن قاطعانه همه زمینه‌های فعالیت تروریستی رژیم و واکنش قاطعانه به هر یک از طرح‌های جنایت بارش. تکرار می‌کنم: افتخار برای کشورهای شجاعی مانند آلبانی است که محکم ایستادند و سفیر رژیم ایران را اخراج کردند و ضربه شدیدی به این رژیم زدند. باشد که ملت آلبانی همیشه صلح داشته باشد».

تاپ چنل افزود: «در همین حال، خانم رجوی تأکید کرد تروریسم برای بسیاری از کشورها چالش اصلی است. تروریسم جان مایه و ذاتی این رژیم بوده و از آن جدایی ناپذیر است. اما حداقل می‌توان آنرا از طریق برخی تدابیر و گامهای سیاسی و تاکتیکی در خاک اروپا محدود یا متوقف کرد. وزیر امور خارجه پاندلی مایکو و سیاستمداران اپوزیسیون مانند فاطمیر مدیو و ادموند اسپاهو از اجلاس جهانی ایران آزاد استقبال کردند».

بیشتر بدانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f958c5f9-e46f-4183-be7c-cdbaa39297df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات