728 x 90

تاپ چنل آلبانی تظاهرات و موج خشم در ایران با وجود کشته‌های زیاد متوقف نشده است

قیام ایران
قیام ایران

تاپ چنل آلبانی ۱۸مهر گزارش داد: تصاویر منتشر شده دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه آزاد تهران را نشان می‌دهد که با دست‌های برافراشته و قرمز به نشانه خون در تظاهرات شرکت می‌کنند. تظاهرات وارد چهارمین هفته خود شده است. با وجود کشته‌های زیاد موج خشم متوقف نشده است.

اعتراضات در ایران متوقف نشده است. دهها کشته در صفوف تظاهرکنندگان موج خشم مردمی را که پس از کشته شدن مهسا امین 22 ساله به دست گشت ارشاد در شهرهای مختلف کشور به راه افتاد، متوقف نکرده است.

تصاویر اخیر دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه آزاد تهران را نشان می‌دهد که در اعتراض به هنر پرفورمنس با دست‌های برافراشته و کف دست‌ها به رنگ قرمز که نماد خون روی دست‌های مسئولان است، شرکت می‌کنند.(تاپ چنل آلبانی۱۸ مهر)

 

بالکان وب آلبانی نوشت: تظاهرات ضددولتی در سراسر ایران جریان دارد. این پایدارترین اعتراضات عمیقاً ریشه‌دار در سال‌های اخیر علیه حکومت مذهبی است که وارد چهارمین هفته خود شده است

در برخی مناطق، بازاریان به اعتصاب پیوستند و مغازه‌ها را بستند. اکنون اعتراضات در سراسر کشور گسترش یافته است. (بالکان وب۱۶مهر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2ea1ae1-ef28-45c6-a2a6-abbaafa83666"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات