728 x 90

تأکید رئیسی جلاد بر این‌که هویت دولت جلادان همان هویت خمینی است

رئیسی جلاد و حسن خمینی
رئیسی جلاد و حسن خمینی

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی روز ۳۱مرداد ۱۴۰۲ طی سخنانی بر سر قبر خمینی ملعون ضمن تأکید بر این‌که هویت دولت جلادان همان هویت خمینی است، یأس و خستگی و وارفتگی پاسداران نظام ولایت را برملا کرد.

رئیسی جلاد گفت: اومدیم خدمت امام عرض بکنیم آقا ما هم با اندیشه شما و فکر بلند شما میثاق ببندیم که هویت این دولت هویت امام باشه هویت این دولت هویت فکر و اندیشه و عملی که امام در جامعه ارائه کردند باشه و حتماً این میثاق رو باید نسبت بهش پایبند بود.

اینهم راهش اینه آخرین دیداری که رهبری با نیروهای عزیز سپاه داشتند به همه مسئولان نصیحت کردند خستگی و ناامیدی ممنوع، سخن روز ما این است همون سخنی که ایشون فرمودند خستگی و ناامیدی ممنوع... راهبرد دشمن هم راهبرد ایجاد یأس است تو دل مردم رو خالی کردن تو دل جوون‌ها رو خالی کردن نمی‌شود نمی‌توانیم مگه می‌شه..

(خبرگزاری ایران پرس رژیم ۳۱مرداد ۱۴۰۲)

 

رئیسی جلاد در دیدار با شماری از آخوندهای حکومتی، با تأکید بر سرکوب زنان به بهانه آخوند‌ساخته حجاب اجباری گفت، حجاب در اولویت دولت است و از همه ظرفیت‌های مختلف به‌ویژه دستگاهها و ساز و کارهای موجود برای رفع مشکلات فرهنگی استفاده خواهیم کرد. فضاسازی به سمتی رفت که نیروهای حزب‌اللهی هم نمی‌توانستند نسبت به منکرات تذکر دهند.

رئیسی جلاد هم‌چنین با تکرار دروغ‌پردازیهای نجومی درباره بهبود اوضاع معیشت مردم ادعا کرد: رشد اقتصادی کشور در ۶ماه نخست سال ۱۴۰۰ چهار دهم درصد بود که در ۶ماه دوم سال ۱۴۰۰ این عدد را به چهار درصد رساندیم و قیمت ۱۰قلم کالای اساسی را ثابت نگه‌ خواهیم داشت.

این در حالیست که روزنامه حکومتی اعتماد ۲۹مرداد ۱۴۰۲ با انتشار یک اینفوگرافی، از پرواز قیمت‌های کالاهای اساسی در سال دوم ریاست‌جمهوری رئیسی جلاد را نشان داد.

بر اساس این ارزیابی قیمت اقلام مورد نیاز مردم از ۱۰۰درصد تا ۳۰۰درصد و بیشتر افزایش داشته است.

(روزنامه اعتماد رژیم ۲۹مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d09e6154-abc1-43e9-8148-427a066271d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات