728 x 90

اعترافات جعفرزاده‌ایمن‌آبادی: روزانه ۳۰الی ۴۰نفر فقط در استان گیلان جان خود را از دست می‌دهند

کرونا در ایران
کرونا در ایران

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی عضو مجلس رژیم روز ۱۸اسفند۹۸گفت: «شاید روزانه ۱۰هزار ماسک n۹۵مصرف داریم و صریح بگویم که نمی‌توانیم جان کادر درمانی خودمان را تأمین کنیم، زیرا با کمبود‌های بسیاری مواجه هستیم و ۵۰درصد کادر درمانی استان ما مبتلا به کرونا هستند.

با صراحت بگویم که آمار‌هایی که از تعداد مبتلایان و فوتی‌ها بر اثر کرونا داده می‌شود راست است، اما درست نیست. زیرا ما از همه تست نمی‌گیریم پس بنابراین افرادی که مشکوک هستند یا با علائم کرونا فوت می‌کنند در آمار‌ها نیستند. قبرستانها جا ندارد و اجساد روی هم دفن می‌شوند. افراد زیادی با علائم کرونا در استان فوت شدند، اما چون تست نداده‌اند در آمار محسوب نمی‌شوند. به نظر م روزانه فقط ۳۰الی ۴۰نفر در استان جان خود را در اثر این بیماری از دست می‌دهند و آمار واقعی نیست. نبودن یک آمار واقعی باعث شده که عمق فاجعه مشخص نباشد و متأسفانه آمار مبتلایان و فوتی‌ها روزبه‌روز به‌صورت تصاعدی بالا می‌رود.

بیمارستانها دیگر امکان پذیرش بیمار ندارند، زیرا ظرفیت آنها پر شده است. درباره قرنطینه شهر باید بگویم که رئیس‌جمهور باید اختیارات استانداران خود را زیاد کند.

این منطق حسن روحانی برای دایر بودن برخی از مراکز را درک نمی‌کنم. اگر ما کشور را تعطیل کرده بودیم، می‌توانستیم این بیماری را تا حد زیادی مهار کنیم نه این‌که روند عادی آمد و شد را داشته باشیم. بیماری به هیچ عنوان کنترل نشده است و به‌صورت تصاعدی در حال رشد است.

مردم اسیر شده‌اند و شخصاً روزانه مراجعان زیادی داریم که باید پیگیر بستری، دفن و... آنها باشیم. شرایط خوب نیست. امکانات ما کم است، اما با همین امکانات کم هم می‌توانستیم تا حدودی این بیماری را مهار کنیم...

شرایط وخیم است و به هیچ عنوان به این استان سفر نکنید».(سایت حکومتی باشگاه خبرنگاران جوان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f2d2c3f-0d38-4f0e-8ac8-c799fe15e7e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات