728 x 90

تأخیر در تولید و خرید واکسن عامل ایجاد «شرایط وخیم» و «مرگبار کرونایی»

آرامستان مشهد
آرامستان مشهد

روزنامه حکومتی آرمان ۳۱مرداد، به نگرانی سازمان جهانی بهداشت از «شرایط وخیم» ایران تحت حاکمیت آخوندی به‌عنوان «آلوده‌ترین کشور جهان از نظر شیوع بیماری» اعتراف کرد.

آرمان در مطلبی در این باره نوشت: متهم ردیف اول این شرایط تأخیر در تولید واکسنهای رنگارنگ ایرانی که از سال گذشته با تشریفات بسیار رونمایی می‌شدند و متهم ردیف دوم، سهل‌انگاری در خرید واکسن است... .
آرمان با اعتراف به بی‌تفاوتی حاکمیت افزود: این بی‌تدبیری کار را به‌جایی رسانده که وضعیت ابتلا و مرگ و میر کرونا به‌ویژه در خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، کرمان، فارس، آذربایجان غربی و خوزستان به‌گفته مسئولان فوق بحرانی است.


مدیرعامل بهشت زهرا گفت که با ۲.۵برابر شدن فوتی‌ها، آمار رسمی جان‌باختگان روزانه کرونا در شهر تهران به بیش از ۲۱۶نفر رسید و رئیس نظام پزشکی مشهد اعلام کرد وضعیت مشهد هم‌چنان بحرانی و وخیم است. این موضوع باعث خستگی مردم شده که چرا ایران با همه محدودیت‌ها، اعمال جریمه‌ها و واریز میلیاردها تومان به خزانه دولت، تعطیلی یک هفته در میان اصناف که موجبات ورشکستگی بسیاری از صنوف را فراهم کرده دهها سیاست اشتباه دیگر که نه‌تنها از آمار کرونا کاسته نشده بلکه هر روز شهرهای قرمز کشور به رنگ سیاه نزدیک‌تر می‌شوند...


آرمان در ادامه به واکسیناسیون عامدانه قطره‌ای رژیم نوشت: از بهمن سال گذشته که واکسیناسیون در کشور ما آغاز شد تاکنون فقط ۵میلیون و ۵۳۱هزار و ۲۵۷نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و همین موضوع سبب شده که ایران، جز اولین کشورهایی باشد که پذیرای ویروس‌های جهش‌یافته است و تاوان این وضعیت را مردم با جانشان می‌دهند... .
در همین رابطه بیرجندی‌نژاد رئیس نظام پزشکی رژیم در مشهد، با اعتراف به آمار بالای مبتلایان و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در این شهر گفته است: «وضعیت مشهد بحرانی و وخیم است و هم‌اکنون خانواده‌ای را در این شهر سراغ نداریم که تعدادی از افراد خانواده مبتلا نشده و یا جان‌شان را در اثر کرونا از دست نداده باشند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/08a117e2-5c73-4546-8e0d-782a82242394"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات