728 x 90

بیژن زنگنه و داستانهای یک مافیای تودرتو

بیژن زنگنه
بیژن زنگنه

روز ۲۱تیر ۱۴۰۳ و در جریان جنگ و دعوای گرگ‌های درنده درون نظام، بیژن زنگنه وزیر سابق نفت رژیم پس از تحمل ضربات باند رقیب، زبان به شکایت باز کرد و گوشه‌یی از لجن‌زار نظام فاسد آخوندی را روی آب ریخت!

یک نگاه کوتاه به چند موضوعی که زنگنه به آنها اشارات «توک‌دستی» کرد، عمق این لجنزار آخوندی را تا حد زیادی نشان می‌دهد؛

زنگنه گفت: به من ایراد گرفته‌اند (یعنی باند خامنه‌ای) که چرا بدون مصوبه مجلس، گاز فروخته‌ام؟! منهم به آنها گفتم شما خودتان بیشتر از من این‌کار را کرده‌اید!

زنگنه سپس به گوشه‌یی لجن‌زار قضاییه آخوندی اشاره کرد و گفت: قرار شد برای همین کار (یعنی فروش غیرقانونی گاز) برایم دادگاه تشکیل شود، در نتیجه با قاچاقچیان «نفت‌فروش» باند خودشان ساخت و پاخت کردند که آنها بیایند و به فسادشان در فروش نفت اقرار کنند که راه برای محاکمه من باز شود، و وقتی که محاکمه من روی دور افتاد، مدتی بعد، از آنها اعاده حیثیت بشود!

قضاییه را می‌بینید!؟ شگفت‌انگیزتر و مهوع‌تر از این قضاییه، آیا هیچ قضاییه‌ای در دنیا سراغ دارید؟

زنگنه گفت: داستان کرسنت و اختلاس میلیاردی آن هم یک سیاه‌بازی است! چرا که اصل خطایی که در قرارداد کرسنت روی داده به‌علت خطای؟! جلیلی بوده اما صدایش را در نمی‌آورند!

حالا چرا زنگنه این همه سال صبر کرده تا الآن ردپای جلیلی در پرونده کرسنت را رو کند؟ روشن است که در این سال‌ها حرفی در این مورد نزده تا هر وقت رقبا! مچش را گرفتند او هم متقابلا تیری برای شلیک و دفع شر رقیب داشته باشد!

و البته چیزی که این وسط حیف و میل می‌شود منافع ملی و دارایی‌های مردم ایران است که به باد و جیب آخوندها و زنگنه و جلیلی می‌رود!

زنگنه هم‌چنین به پرونده بابک زنجانی اشاره کرد و گفت بابک زنجانی نفر باند رقیب (یعنی باند خامنه‌ای) بوده و به همین علت هم او را با یک اختلاس دو و هفت‌دهم میلیارد دلاری نه تنها مجازات نکردند بلکه تحت‌الحفظ نگهش داشتند تا آب‌ها از آسیاب بیفتد و حالا هم می‌خواهند به‌عنوان یک «قهرمان دور زدن تحریم‌ها» آزادش کنند!

زنگنه البته بهتر از هرکس دیگری می‌داند که حدوداً چند بابک زنجانی دیگر در این نظام دست‌اندرکار دور زدن تحریم‌های نفتی و بالاکشیدن ثروتهای ملی مردم ایران بوده اما نمی‌گوید!

چرا؟

تا هر وقت لازم شد برای دفاع از خلاف‌کاریهای خودش، «برگی در برابر برگ» باند رقیب رو کند! چرا که مشکل او و دیگر افشاگران داخل این رژیم، حقیقت و حفاظت از منافع ملی مردم ایران نیست، بلکه حفاظت از پرونده‌های فساد و اختلاس خودشان است.

زنگنه در همین صحبت نسبتاً کوتاه یک نکته دیگر هم گفته و اضافه کرده است که بابک زنجانی ۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار پول نقد بالا کشیده!

داستانی که ربطی به سرقت‌های کلان نفتی ندارد اما کسی نیست که به این همه فساد و چپاول و غارت حکومتی رسیدگی کند!

چرا که اگر حکم شود که در نظام آخوندها دزدها را بگیرند، باید همگی‌شان را بگیرند!

کاری که البته فقط و فقط از عهده دادگاههای صالحه خلق بر می‌آید و بس!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e74db470-b08b-4dd0-856d-c488e83ca9ad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات