728 x 90

بیمارستان موسوم به خمینی کرج به بنیاد غارتگر موسوم به «شهید» واگذار شد

بیمارستان موسوم به خمینی کرج
بیمارستان موسوم به خمینی کرج

به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) ۸دیماه، حسین فاضلی هریکندی رئیس دادگستری استان البرز درباره واگذاری قطعی مالکیت بیمارستان موسوم به خمینی کرج به بنیاد غارتگر موسوم به شهید گفت: مشکلات این بیمارستان برای نزدیک به ۱۰سال وجود داشت که در دو سال اخیر با پیگیری جدی دادگستری کل استان البرز شاهد رفع موانع و آغاز به فعالیت این واحد درمانی بودیم.

وی افزود: بخش عمده این مشکلات پس از تحویل بیمارستان به بنیاد شهید، در حال مرتفع شدن است و معوقات پرسنلی و تعهدات در حال پرداخت است.

خاطرنشان می‌شود بنیاد غارتگر موسوم به شهید تحت نظارت بیت خامنه‌ای است و رئیس آن نماینده خامنه‌ای در این بنیاد غارتگر است.
این بنیاد، با مصادره اموال و داراییهای مخالفان رژیم آخوندی و هم‌چنین تخصیص بودجه عمومی کشور به آن، هم‌اکنون یکی از غولهای اقتصادی محسوب می‌شود و میلیاردها دلار سرمایه دارد.
یکی از ارگانهای اقتصادی این بنیاد، سازمان اقتصادی کوثر است که در سال۱۳۷۲ تأسیس شده و هم‌اکنون مالکیت بیش از ۴۰شرکت را در اختیار دارد، که این شرکتها در زمینه‌های دامپروری و کشاورزی، بازار سرمایه، صنایع نفت و گاز، تجهیزات پزشکی و دارویی، بهداشت و درمان، برق و الکترونیک، عمران و ساختمان، خدمات مالی و بازرگانی فعالیت می‌کنند.
مدیر عامل این غول اقتصادی، فردی به‌نام ناصر فخاری است که اخیراً توسط امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد غارتگر موسوم به «شهید و ایثارگران» منصوب شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ffd8227c-1ecd-40aa-a235-b1d7868626fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات