728 x 90

بیانیه ۳۱شخصیت برجسته آمریکایی : زمان حسابرسی از رژیم ایران فرا رسیده است

بیانیه ۳۱شخصیت برجسته آمریکایی
بیانیه ۳۱شخصیت برجسته آمریکایی

۳۱شخصیت برجسته آمریکایی طی بیانیه‌یی اعلام کردند: زمان حسابرسی از رژیم ایران فرا رسیده است. روزهای بنیادگراهای مذهبی حاکم بر ایران به شمارش افتاده است.

رودی جولیانی، ژوزف لیبرمن، نیوت گینگریچ، تام ریچ، مایکل موکیزی، ژنرال جیمز جونز، ژنرال جرج کیسی، لوئیس فری، لیندا چاوز، رابرت جوزف، پورتر گاس، ژنرال جیمز کانوی، دیوید دپتیولا، کنت بلکول، لینکلن بلومفیلد، پاتریک کندی، مارک گینزبرگ، پروفسور آلن درشویتس، یوجین سولیوان، میچل ریس، تد پو، ژنرال چاک والد در شمار امضاءکنندگان هستند.

بیانیه شخصیتهای آمریکایی می‌افزاید: تنها سازمانی که بیشتر از هر موجودیت دیگری حتی دولتها برای آزاد کردن شهروندان ایرانی از دست استبداد و آزاد کردن جهان از تروریسم برخاسته از بنیادگرایی عمل کرده شورای ملی مقاومت ایران است. با این پیام که روز حسابرسی در انتظار وحشی‌ترین عوامل رژیم تهران است ما قویترین پیام امید و همبستگی را به مردم ایران و تمامی کسانی که حامی آزادی و عدالت هستند می‌فرستیم.

طرح وزارت اطلاعات رژیم ایران برای بمب‌گذاری در گردهمایی پاریس بر اثر تلاشهای مجریان قانون در سه کشور اروپایی متوقف شد طی چند ماه از اقدامات وزارت اطلاعات توسط مقامات دانمارک، بلژیک، فرانسه، آلمان، اتریش و آلبانی جلوگیری شد.

موزه اشرف۳ مجاهدین در آلبانی یک نمایشگاه و گنجینه چشمگیر از مدارکی است که توسط قربانیان شکنجه تهیه شده است. کشورهایی که قربانی تروریسم دولتی رژیم ایران هستند باید تیمهای متخصص را برای مطالعه اسناد و مدارک در اشرف۳ گسیل دارند و مدارک خود را برای استفاده نهایی در دادگاه بین‌المللی سازمان بدهند.

آخوندهایی که از سال۱۹۷۹میلادی با کسانی که قانون اساسی آنها را نپذیرفتند و کسانی که خواستار آزادی بیان و اندیشه بودند و با کسانی که شرافت انسانی و آزادی را برای هموطنان خود می‌خواستند با سبعیت رفتار کردند تا در قدرت باقی بمانند.

این رژیم شهروندانش را از آینده و حقوق مسلم هر انسان محروم کرده است. هر مخالفت و اعتراض یک ندای شجاعانه برای آزادی و دست ردی است بر سینه این رژیم نامشروع و مطرود است.

جان شهروندان ایرانی قربانی می‌شود تا یک دیکتاتوری مذهبی نالایق و چپاولگر در قدرت باقی بماند.

چهره‌های اصلی در این رژیم شیطانی سال‌ها و حتی دهه‌ها در مناصب مسئول بوده‌اند.

مقاماتی که شهروندان به دستور آنها در خیابان‌ها به‌قتل می‌رسند، مردم بیگناه دستگیر و شکنجه می‌شوند و مسئولان زندانهایی که شکنجه و اعدام می‌کنند می باید اکنون مورد حسابرسی قرار گیرند. این جنایتکاران از امتیاز در حاکمیت بودن برای گریز از مجازات جنایاتشان علیه بشریت به مدت ۴۰سال سوء‌استفاده کرده‌اند

در این فضای تیره یک نقطه امید وجود دارد. تنها سازمانی که بیشتر از هر موجودیت دیگری حتی دولتها برای آزاد کردن شهروندان ایرانی از دست استبداد و آزاد کردن جهان از تروریسم برخاسته از بنیادگرایی عمل کرده است؛ شورای ملی مقاومت ایران است.

شورای ملی مقاومت به‌طور خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کند تا امید برای دمکراسی و پایان بی‌عدالتی در ایران را زنده نگهدارد. این شورا با تداوم ارتباطات رسانه ا‌ی، انتشارات و برگزاری جلسات، توجه بین‌المللی به تهاجمی را که علیه بشریت در جریان است زنده نگه داشته است. شورای ملی مقاومت و مجاهدین شرایط دهشتناک وصف ناپذیری را از سوی رژیم ایران تحمل کرده‌اند. شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین اسناد بسیار کاملی از جنایاتی که علیه خودشان و مردم ایران صورت گرفته است را نگهد‌اری می‌کنند.

موزه اشرف۳ مجاهدین در آلبانی یک نمایشگاه و گنجینه چشمگیر از مدارکی را گردآوری کرده که توسط قربانیانی که شخصاً شاهد روشهای منحط شکنجه رژیم بوده‌اند تهیه شده است. مستندات مجاهدین در سایر کشورها قویاً مورد تأیید هستند.

ما توصیه می‌کنیم کشورهایی که قربانی تروریسم دولتی رژیم ایران واقع شده‌اند، از جمله آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی شان، تیمهای متخصص را برای مطالعه اسناد و مدارک در اشرف۳ اعزام دارند و در عین‌حال مدارک خود را برای استفاده نهایی در اقدامات دادگاه بین‌المللی سازمان بدهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b865f856-454b-426e-be98-619b09b0d1bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات