728 x 90

بیانیه رسمی مجلس نمایندگان ایالت آریزونا در حمایت از طرح ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی

مجلس نمایندگان ایالت آریزونا
مجلس نمایندگان ایالت آریزونا
  • بیانیه رسمی مجلس نمایندگان ایالت آریزونا در حمایت از طرح ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی برای ایران آینده و حمایت از آرمان‌های مردم ایران برای یک جمهوری دموکراتیک مبتنی بر جدایی دین از دولت.
  • این بیانیه توسط بن توما، رئیس مجلس نمایندگان ایالت آریزونا، اعلام شد و به‌اتفاق آرا مورد تأیید تمامی نمایندگان قرار گرفت. این مجلس از ۳۰نماینده جمهوریخواه و ۲۹نماینده دموکرات تشکیل شده است.
  • بیانیه مجلس نمایندگان آریزونا از قطعنامه ۱۰۰ مجلس نمایندگان آمریکا که به تأیید اکثریت مطلق اعضای کنگره رسیده حمایت می‌کند و طرح ۱۰ماده‌یی را یک طرح دموکراتیک می‌داند که شایسته حمایت همه مردم آمریکاست.
  • بیانیه تأکید می‌کند: قطعنامه ۱۰۰ از طرح ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی برای آینده ایران حمایت کرده است که دربرگیرنده حق جهان‌شمول رأی، انتخابات آزاد، بازار آزاد، برابری جنسیتی، برابری مذهبی و برابری ملیت‌ها و یک سیاست خارجی مبتنی بر همزیستی مسالمت‌آمیز و یک ایران غیراتمی است.
  • بیانیه مجلس نمایندگان آریزونا: مردم ایران که از آزادی‌های اساسی خود محروم شده‌اند، دیکتاتوری سلطنتی و استبداد دینی را، هم‌چنان‌که در شعارهای اعتراضی آنها مشهود است، نفی می‌کنند.
  • بیانیه تأکید می‌کند: مردم آمریکا از خواست مردم ایران برای استقرار جمهوری دموکراتیک، غیراتمی، مبتنی بر جدایی دین از دولت حمایت می‌کنند. این حمایت توسط اکثریت مجلس نمایندگان ایالات متحده در قطعنامه ۱۰۰ در صدوهجدهمین دوره کنگره آمریکا نیز ابراز شده است.
  • در این بیانیه آمده است: ما به‌عنوان اعضای دوحزبی مجلس آریزونا از مردم ایران که در سال‌های اخیر به‌ویژه از سپتامبر ۲۰۲۲ شجاعانه برای حقوق و آزادی‌های اساسی خود دست به اعتراض زده‌اند، حمایت می‌کنیم.
  • بیانیه مجلس نمایندگان آریزونا: اعتراضات مردم ایران ریشه در بیش از ۴دهه مقاومت سازمان‌یافته به رهبری زنان علیه دیکتاتوری حاکم دارد. زنانی که طی این سالیان تحت آزار و شکنجه قرار گرفته و کشته شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7db93fff-3f27-49e4-bc81-cc46cdf813cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات