728 x 90

بیانیه جدید انگلستان و فرانسه: محکومیت سرکوب اعتراضات توسط رژیم ایران

کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه و جیمز کلورلی وزیر خارجه انگلستان
کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه و جیمز کلورلی وزیر خارجه انگلستان

انگلستان و فرانسه روز جمعه ۲۰آبان در بیانیه‌یی سرکوب خشونت‌آمیز اعتراضات توسط رژیم ایران و حمایت از جنگ غیرقانونی روسیه در اوکراین و فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده رژیم ایران در خاورمیانه و اطراف آن را محکوم کردند.

سایت وزارت‌خارجه انگلستان نوشت: جیمز کلورلی وزیر خارجه انگلستان و کاترین کولونا وزیر خارجه فرانسه بیانیه مشترکی صادر کردند.
جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلستان و کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه، امروز در پاریس گفتگو کردند.  در مورد ایران، آنها سرکوب خشونت‌آمیز اعتراضات مسالمت‌آمیز مشروع توسط رژیم ایران و حمایت این کشور از جنگ غیرقانونی روسیه در اوکراین، از جمله از طریق هواپیماهای بدون سرنشین مورد استفاده برای هدف قرار دادن کور غیرنظامیان و زیرساختهای غیرنظامی را محکوم کردند. آنها فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده رژیم ایران در خاورمیانه و اطراف آن، از جمله انتقال پهپاد و موشک را محکوم کردند و متعهد شدند که همکاریهای بین‌المللی را برای مقابله با این فعالیت‌ها تقویت کنند. وزیران بر عزم آشکار خود مبنی بر این‌که ایران هرگز نباید به سلاح هسته‌یی دست یابد و نگرانی عمیق خود از همکاری ناکافی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را تکرار کردند... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b5e2032e-63e8-4afe-b57e-065ddfd16ab6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات