728 x 90

بی‌ثباتی بازار ارز و استقرار نیروهای امنیتی در بازار تهران

بالا رفتن قیمت دلار و یورو.jpg
بالا رفتن قیمت دلار و یورو.jpg

خبرگزاری  حکومتی تسنیم روز یکشنبه 19فروردین  97 با عنوان: دلار ۵۵۰۰؛ چطوری روحانی؟ نوشت:‌ هم‌اکنون در بازار آزاد دلار به مرز 5500تومان رسیده است؛ هر لحظه از شهرهای مختلف کشور خبر می‌رسد که یک نرخ جدید از دلار در تابلوی صرافیها ثبت شده است؛ در تازهترین نرخ در صرافیها دلار با قیمت 5500تومان فروخته می‌شود. البته این نرخ برای معاملات بالاست؛ در معاملات کمتر از 5000دلار، نرخ 5550تومان هم ثبت شده است. ضمن آن که در ساعت 14امروز در بازار آزاد رکورد دلار 5600تومانی هم زده شد.

بسیاری از صرافیها مدت هاست که دست از کار کشیده اند و خرید و فروش دلار و یورو را انجام نمی‌دهند. درعین‌حال خبرهای رسیده از اتفاقات امروز بازار ارز گواه آن است که بازار مجدداً وضعیت امنیتی پیدا کرده است.

یکی از فعالان بازار در همین ارتباط می‌گوید: نیروهای امنیتی در بازار زیاد هستند ولی فعلاً تماشگر شده‌اند. دلالها نیز از صبح تا الآن بیشتر تماشگر بودند.

مشخص نیست آیا آقای روحانی در جریان اتفاقات امروز بازار ارز هستند یا خیر؟! شاید اگر الآن هم از ایشان سؤال شود که می‌دانید قیمت دلار از 5500تومان عبور کرده باز هم بگویند نه قیمت دلار این رقم نیست و سؤال شونده را متهم کند که از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرد.

ولی بهتر است مشاوران رئیس‌جمهور به ایشان اطلاع دهند که الآن دلار در بازار آزاد ایران از 5500تومان عبور کرده و ارز نقدی در بازار کمیاب شده است! شاید بانک مرکزی درپی خاطر مکدر رئیس‌جمهور هم شده فکری برای این آشفته بازار کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd38c700-c199-4d05-866e-df234d7f6dc0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات