728 x 90

بولتن نیوز: در خانه هر ایرانی یک تنگه چهارزبر وجود دارد

قیام آبان۹۸ - عکس از آرشیو
قیام آبان۹۸ - عکس از آرشیو

سایت حکومتی بولتن نیوز در مقاله‌ای به‌تاریخ دوشنبه ۱۱مرداد با عنوان «آب و برق بهانه، اصل نظام نشانه!» وحشت خود از شرایط انقلابی جامعه و آلترناتیو حاضر در صحنه را بیان داشته و می‌نویسد: «تحذیر! که دشمن حساب شده وارد می‌شود و در هر نقطه‌ای در کمین است. بدانید که «مرصادها ادامه دارند» و این بار «در خانه هر ایرانی یک تنگه چهارزبر وجود دارد»!
مقاله‌نویس بولتن نیوز با اعتراف به نفرت عمومی از نظام آخوندی که در خیزشها و قیامها خود را در شعارها نمایان می‌کند ادامه می‌دهد «کافیست که به شعارهایی که این روزها به‌اصطلاح معترضان به کمبود آب و برق سر می‌دهند نگاهی بیاندازیم تا به خاستگاه این اعتراضات که بلافاصله پس از چند ساعت به اغتشاش تبدیل می‌شود پی ببریم. شعارهایی که سر داده می‌شود خود نشان می‌دهد که درد کجاست. در روزهای گذشته برخی تحت عنوان مردم! و با فراخوانهایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، در چهارراه ولی عصر (عج) و محوطه تئاتر شهر تهران دست به تجمع زدند. آنها نیز اعتراض! خود را با شعارهای مرتبط با خوزستان استارت زدند اما چند دقیقه بعد، شعارهای ساختارشکنانه علیه نظام سر دادند. شعارهای خوزستان خیلی زود جای خود را به شعارهای «مرگ بر دیکتاتور» و «مصدق روحت شاد» و... داد».
بولتن نیوز در ادامه با وحشت از گرایش جامعه انقلابی به سوی آلترناتیو دمکراتیک اعتراف می‌کند «ضد انقلاب و در رأس آنها منافقین اولین کسانی هستند که به‌دنبال بهره‌برداری از این اوضاع و ماهی گرفتن از آب گل‌آلود می‌باشند چرا که هنوز یک ساعت هم نگذشته، این شعارها تحت عنوان شعارهای معترضان علیه نظام، فضای مجازی را پر می‌کند.
تحذیر! که دشمن حساب شده وارد می‌شود و در هر نقطه‌ای در کمین است. بدانید که «مرصادها ادامه دارند» و این بار «در خانه هر ایرانی یک تنگه چهارزبر وجود دارد! در این شک نکنید که دشمن، به‌دنبال حوادثی بسا فراتر از ۹۶ و ۹۸ هستند و منافقین از همه مرزهای کشور و از همه نقاط، نظام را در تیررس خود قرار داده‌اند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc3965b5-af8c-4f8d-9fc9-f1ae5b8608ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات