728 x 90

بن‌بست، تناقض، وحشت از سرنگونی

وعدهٔ مجوز تظاهرات و ایجاد منطقه آزاد برای تجمع، یکی دیگر از فریبکاریهای آخوند شیاد بود که بعد از سال‌ها حتی یک مورد هم اجرا نشد.

تلویزیون رژیم ۴آذر ۹۸: «جمهوری اسلامی ایران اعتراضات مردم‌ رو حق اونها میدونه و در قانون اساسی و سایر قوانین براش تضمین شده. ما تجمعات مسالمت‌آمیز رو در کشور به‌رسمیت می‌شناسیم».

یک کارشناس حکومتی به نام ناصر ایمانی ضمن اشاره به وحشت رژیم از صدور هر نوع مجوز برای تظاهرات می‌گوید: «مجموعه حکومت نمی‌خواهد این مسأله را بپذیرد و به نوعی از این‌که نتواند اعتراضات را کنترل کند، واهمه دارد. لذا اساس آن را نپذیرفته و یا مجوزی صادر نمی‌کند».(روزنامه حکومتی همدلی ۳آذر ۹۸)

آخوند روحانی در جلسه هیأت دولت ۲۶آبان ۹۸ در وحشت از گسترش قیام گفت: «اعتراض حق همه مردمه می‌تونند اعتراض کنن». البته بلافاصله تهدید کرد که با دوربینهای کنترلی همه را شناسایی می‌کنیم.

روحانی در جلسه هیأت دولت ۲۶آبان ۹۸: «آن‌قدر ما سیستم مانیتور داریم و دوربین داریم هم خودرو مشخص می‌شود هم پلاک آن مشخص می‌شود هم راننده‌اش مشخص می‌شود».

فائزه رفسنجانی با کنایه به روحانی گفت: « آنها به مردم می‌گویند می‌توانید اعتراض کنید، ولی زمانی که مردم دست به اعتراض می‌زنند تهدید می‌شوند که مانیتور و دوربین دارند».(سایت حکومتی جماران)

علت چیست؟ چرا رژیم حتی جرأت صدور مجوز یک تظاهرات کوچک را ندارد؟ از چه می‌ترسد؟

ناصر ایمانی، کارشناس از باند خامنه‌ای، علت را در یک جمله توضیح می‌دهد: «مسئولان واهمه دارند و گمان می‌کنند که اگر مجوز تظاهرات دهند، حکومت سرنگون می‌شود». (روزنامه حکومتی همدلی ۳آذر ۹۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fecef27a-4c09-4caf-934a-d0e9cca300cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات