728 x 90

بقایای متروپل آبادان فرو ریخت و شماری در زیر آوار مانده‌اند

تکرار فاجعهٔ متروپل در آبادان
تکرار فاجعهٔ متروپل در آبادان

بخشی از ساختمان متروپل عصر روز چهارشنبه ۲۳شهریور دوباره فرو ریخت. هنوز از خسارت‌های احتمالی مالی و جانی این حادثه خبری منتشر نشده و فقط زیر آوار ماندن یک کارگر گزارش‌ شده است.

بخش زیادی از بقایای ساختمان متروپل آبادان در ضلع شرقی و بخشی از قسمت میانی ساختمان عصر چهارشنبه ۲۳شهریور ۱۴۰۱ حدود ساعت۵ عصر به وقت محلی فرو ریخت.

 

بر اساس گزارشها ساختمان متروپل برای تخریب کامل سازه، تجهیز شده بود. علت ریزش بقایای ساختمان یازده طبقه متروپل تا زمان تنظیم این گزارش اعلام نشده است.

خبرگزاریهای محلی گزارش داده‌اند ریزش ساختمان توده بزرگی از گرد و غبار در سطح شهر آبادان ایجاد کرده است. خیابان امیری یکی از خیابانهای اصلی و تجاری آبادان است و این حادثه در ساعت پر تردد رخ داده است.

هم‌چنین بخشی از نیروهای پیمانکاری تخریب ساختمان شامل مهندسان و کارگران در کنار ساختمان مستقر بوده‌اند و بر اساس اعلام رئیس اورژانس آبادان در ساعت نخست پس از این حادثه مشخص شده یک کارگر زیر آوار مانده. خبرگزاری حکومتی برنا نوشته در این حادثه به ساختمانهای مجاور آسیبی وارد نشده است.

ریزش دوباره متروپل در آبادان؛ قرارگاه موسوم به ضد خاتم‌ سپاه مسئول تخریب ساختمان است
ساختمان متروپل آبادان بار دیگر چهارشنبه ۲۳ شهریور فرو ریخت. مدیرعامل جمعیت هلال احمر رژیم در استان خوزستان می‌گوید احتمالا «یک یا چند نفر از کارگران زیر آوار محبوس» شده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2cde8449-9983-4695-b40b-116dad8cc9fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات