728 x 90

بغداد - یکی از اعضای سفارت رژیم مورد تهاجم مسلحانه قرار گرفت

بغداد - یکی از اعضای سفارت رژیم مورد تهاجم مسلحانه قرار گرفت
بغداد - یکی از اعضای سفارت رژیم مورد تهاجم مسلحانه قرار گرفت

خبرگزاری رسمی رژیم خبر داد که یکی از اعضای سفارت رژیم در بغداد مورد تهاجم مسلحانه قرار گرفت. این منبع نوشت: روز چهارشنبه نماینده قانونی سفارت در شهر کاظمین مورد سوءقصد مهاجمین مسلح قرار گرفت که به او آسیب نرسید و مهاجمین خساراتهایی را به خودرو او وارد کردند  (خبرگزاری حکومتی ایرنا رژیم ۲۵فروردین).

 

 

همچنین مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در مصاحبه با واشنگتن پست گفت در صورتیکه مجدداً به‌عنوان نخست‌وزیر انتخاب شود، به‌عنوان اولین هدف، حق حاکمیت و استقلال عراق را تحکیم خواهد کرد تا بتواند در مقابل دخالت‌های خارجی در کشور بایستد. در قدم بعدی داشتن سلاح را در انحصار دولت قرار می‌دهد که معنایش خلع‌سلاح شبه‌نظامیان خواهد بود.

واشنگتن پست ضمن اشاره به اقدامات تروریستی شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران برای ترور کاظمی در سال گذشته نوشت: در حال حاضر یک اکثریت پارلمانی در عراق خواهان تشکیل ائتلافی از شیعه‌ها، سنی‌ها و کردها برای تشکیل یک دولت جدید با نخست‌وزیری مصطفی الکاظمی هستند. (واشنگتن پست۲۴ فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0fa25d44-3559-44a1-b26d-9282454ea47b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات