728 x 90

بسیاری از حقوق‌بگیران و بازنشستگان گرفتار در تله فقر

تجمع بازنشستگان و غارت‌شدگان بورس - عکس از آرشیو
تجمع بازنشستگان و غارت‌شدگان بورس - عکس از آرشیو

یکی از کارشناسان رژیم در حوزه روابط کار و تأمین اجتماعی ضمن زیرآب زدن آمارهای نمایشی و قلابی رژیم در مورد سبد معیشت مردم گفت: وضعیت اقتصادی مردم به‌شدت بد است و اوضاع وخیم‌تر از آن چیزی است که آمارهای مراجع رسمی اعلام می‌کند.

خبرگزاری حکومتی ایلنا به‌نقل از علیرضا حیدری پیرامون فقر و فلاکت و شرایط به‌شدت وخامت‌بار معیشتی اقشار مختلف مردم گفت: سیاست‌های اقتصادی دولت باعث شده در حوزه پول و ارز تغییراتی شدیدی اتفاق بیفتد که در نهایت این سیاست به کاهش شدید ارزش پول ملی انجامید.
وقتی ما با گزارشهایی از این دست مواجه می‌شویم که می‌گوید بسیاری از حقوق‌بگیران و بازنشستگان در تله فقر گرفتار شده‌اند، عارضه سیاست اقتصادی‌ای است که نیروی کار را ارزان می‌کند و مقرری بازنشستگی و مستمری را به قیمت‌های ثابت کاهش می‌دهد.

این کارگزار رژیم گفت: گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس با واقعیت موجود انطباق دارد و الآن درصد قابل توجهی از کارگران نسبت به سال گذشته در تله فقر گرفتار شده‌اند و دولت حتی اراده هم کند در کوتاه‌مدت و میان‌مدت قادر نیست شرایط را به سه چهار سال گذشته برگرداند. حیدری افزود: وضعیت اقتصادی مردم به‌شدت بد است و اوضاع وخیم‌تر از آن چیزی است که آمارهای مراجع رسمی اعلام می‌کند (روزنامه حکومتی کار و کارگر ۱۰مرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc8fe8e7-7f49-4709-8cf5-c8574b2780c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات