728 x 90

بن‌بست نظام و معرفی مجاهدین به‌عنوان ریشه تمامی مشکلات نظام

افشا گری مقاومت ایران علیه فعالیتهای  اتمی
افشا گری مقاومت ایران علیه فعالیتهای اتمی

مجاهدین بودند که با علم کردن موضوع هسته‌یی بلوایی سیاسی در سطح بین‌المللی

راه انداختند که در ادامه به قطعنامه‌های پی‌درپی شورای امنیت راه برد

روزنامه حکومتی مردم‌سالاری- ۶بهمن ۹۹

ترامپ هم تا یک سال و ۴ماه پس از روی کار آمدن از برجام خارج نشد

تا این‌که مجاهدین با راهبرد «کانون شورشی» غائله دیماه ۹۶ را به‌راه انداختند

قاسم سلیمانی زمانی ترور شد که مجاهدین بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۹

بیش از ۱۰۰رشته کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن، برلین، پاریس، بروکسل، لندن

و سایر پایتخت‌های غربی برپا کردند و در کنار برنامه هسته‌یی قاسم سلیمانی را

برای هدف قرار گرفتن سیبل کردند

روزنامه حکومتی مردم‌سالاری:

سرانجام پس از دو ماه کشاکش در پهنه سیاسی آمریکا، روز ۲۰ژانویه -۱ بهمن، بایدن بر صندلی اتاق بیضی کاخ‌سفید تکیه زد. این تحول، آن هم پس از چهار سال که ایران زیر شدیدترین فشارهای دولت ترامپ قرار داشت، امکانی مهیا کرد که حسن روحانی درباره بی‌توجهی به آن هشدار داد: «هیچ کس حق فرصت‌سوزی برای رفع تحریم‌ها را ندارد».
اما به‌رغم این هشدار ضروری، عده‌یی تندرو که گویا توان درک مسائل استراتژیک را ندارند، با دگماتیسم ناشی از عدم فهم فرصت‌ها، پیاپی به دولت و وزارت‌خارجه می‌تازند. .


این عده که تیغ حملات و لفاظی‌هایشان علیه دولت و وزارت‌خارجه است، گویا فراموش کردند این (مجاهدین) بودند که با علم کردن موضوع هسته‌یی، بلوایی سیاسی در سطح بین‌المللی راه انداختند که در ادامه به قطعنامه‌های پی‌درپی شورای امنیت راه برد. تا جایی که رئیس‌جمهور وقت گفت: (مجاهدین) گزارشاتی منتشر کردند از نطنز و اراک، حساسیت درست شد، آژانس وارد شد، بعد قطعنامه‌های شورای حکام پی‌درپی، پی‌درپی».

تندروهایی که بدون یادآوری دست‌آوردهای وزیر خارجه، به او می‌تازند و مذاکرات او در لوزان را عامل شهادت سردار سلیمانی قلمداد می‌کنند (صحن مجلس شورای اسلامی-سی‌ام دیماه)، گویا به‌یاد ندارند سردار سلیمانی زمانی ترور شد که (مجاهدین) بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۹ بیش از ۱۰۰رشته کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن، برلین، پاریس، بروکسل، لندن و سایر پایتخت‌های غربی برپا کردند و اسنادی را که توسط عوامل نفوذی خود در ارگانهای امنیتی-تحقیقاتی به‌دست آورده بودند، به خورد سرویس‌های اطلاعاتی و دول غربی دادند و در کنار برنامه صلح‌آمیز هسته‌یی کشور، سرداران ما، به‌ویژه سردار سلیمانی را برای هدف قرار گرفتن، سیبل کردند.

این عده تندرو، علت خروج ترامپ از برجام را «ناکارآمدی توافق هسته‌ای» عنوان می‌کنند؛ اما گویا به‌یاد ندارند ترامپ هم تا یک سال و ۴ماه پس از روی کار آمدن، از برجام خارج نشد؛ تا این‌که (مجاهدین) با راهبرد «کانون شورشی»، غائله دیماه ۹۶ را به‌راه انداختند و سراسر کشور را برای چند روز درگیر شورشهای خیابانی کردند؛ و به گفته روحانی، ترامپ بعد از این بود که طمع کرد و از برجام خارج شد
آنهایی که دیپلماسی کشور را عامل بر باد رفتن دست‌آوردهای هسته‌یی نظام قلمداد می‌کنند، گویا به‌عمد فراموش می‌کنند این (مجاهدین) بودند که در اکتبر ۲۰۱۷-مهر۹۶ کتابی منتشر کردند با عنوان «قلب برنامه اتمی رژیم ایران» که در آن فضاسازی کردند که نظام به‌رغم برجام، در پی گسترش برنامه هسته‌یی است؛ و با پروپاگاندا آن‌قدر این کتاب را مطرح کردند که نسخه‌های آن روی میز هر نماینده مجلس و هر عضو سنای آمریکا یافت می‌شود و راه خود را تا کاخ‌سفید هم باز کرد و عامل تشدید تحریم‌های نفتی و بانکی بیشتر علیه نظام شد. جا دارد آنهایی که پیاپی در مواضع خود، تلاش‌ها و سیاست‌های دولت و وزارت‌خارجه را کتمان کرده و به آن حمله می‌کنند، بدانند چگونه با گرای غلط، بستر توطئه‌های بیشتر (مجاهدین) علیه کشور را مهیا می‌کنند و ناخواسته شطرنج بغرنج سیاسی را به‌نفع دشمن، چیدمان می‌کنند.

(مردم‌سالاری ۷بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/841706d4-c4e4-4bf0-a203-fca4ae323097"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات