728 x 90

بریکینگ دیفنس: آمریکا و اسراییل تصمیم گرفته‌اند عملیات خود را علیه شبکه پهپادی رژیم ایران افزایش دهند

حمله موشکی به مواضع شبه‌نظامیان رژیم ایران در سوریه
حمله موشکی به مواضع شبه‌نظامیان رژیم ایران در سوریه

سایت دفاعی بریکینگ دیفنس ۱۱آبان۱۴۰۰ خبر داد: از آنجا که رژیم ایران و نیروهای نیابتی آن به‌طور فزاینده‌یی به سیستم‌های پهپادی برای حمله متکی هستند، اسراییل و آمریکا تصمیم گرفته‌اند عملیات خود را برای هدف قرار دادن این سیستم افزایش دهند.

یک منبع دفاعی اسرائیلی، بلافاصله پس از این‌که اسراییل یک حمله نظامی در سوریه را برای نابود کردن سیستم‌های پهپادی و دفاع هوایی انجام داد گفت: «اقدامات بیشتر و تهاجمی‌تر صورت خواهد گرفت».

به گزارش آسوشیتدپرس بامداد چهارشنبه ۱۲آبان اسراییل یک حمله هوایی به یک پایگاه نظامی در شهر زکیه در حومه غربی دمشق انجام داد که خسارات مادی بر جای گذاشت. این دومین حمله اسراییل به مناطق نزدیک دمشق طی چهار روز اخیر بود. حمله قبلی در روز شنبه و با شلیک چند موشک صورت گرفت.

آسوشیتدپرس که این خبر را به‌نقل از منابع ارتش رژیم اسد مخابره کرده است، افزود: در هفته‌های اخیر حملات اسراییل افزایش یافته است. اسراییل تاکنون صدها حمله به اهداف نظامی متعلق به رژیم ایران در سوریه انجام داده است.

اسرائیل پذیرفته است که پایگاههای شبه‌نظامیان متحد رژیم ایران، مانند حزب‌الله لبنان را هدف قرار داده و محموله‌های تسلیحاتی را که گمان می‌رود برای حزب‌الله ارسال می‌شود تعقیب می‌کند.

اسرائیل می‌گوید حضور رژیم ایران در مرزهای شمالی‌اش یک خط قرمز است و بارها به تأسیسات و کاروانهای تسلیحاتی متعلق به این رژیم را که برای حزب‌الله ارسال می‌شد مورد حمله قرار داده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/517703a1-b321-4aec-a256-fe3c9f4c1fe6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات