728 x 90

برگی که در شعله‌های قیام عراق سوخت

آخوند مقتدی صدر که در جریان قیام شکوهمند عراق از جانب رژیم آخوندی مأموریت داشت با فریبکاری در صفوف قیام‌آفرینان نفوذ کند، در آتش فروزان شعله‌های قیام سوخت و خاکستر شد.

تلویزیون العربیه ضمن پخش برنامه‌ای در مورد نفرت مردم از محمد علاوی و مقتدی صدر گفت: «مقتدی صدر به‌سرعت از هم‌پیمان مردم به دشمن آنان تبدیل شد».

مردم عراق در شهرهای مختلف از بغداد و ناصریه تا بصره و کربلا و نجف و دیوانیه و بسیاری شهرهای مرکزی و جنوبی با شعارهایی علیه مقتدی صدر، هادی عامری و قیس خزعلی خشم و نفرتشان را از مزدوران کلاه آبی صدر و سیاست‌هایی که از تهران دیکته می‌شود اعلام کردند.

کمیته برگزاری تظاهرات اکتبر عراق در بیانیه ۱۸۱ خود نوشتند عناصری از کلاه آبیها با دستوراتی که از قم به‌آنها صادر شده بود، با سلاح سرد و گرم به میدان تحریر حمله کردند.

روز ۱۳بهمن مردم و جوانان شورشی در بغداد با صدای بلند فریاد زدن:د «ای مقتدی دست بردار، این مردم تو را نمی‌خواهند».

به گزارش العربیه جوانی که از هواداران صدر بود خطاب به وی گفت: «ای مقتدی من از هواداران تو بودم چرا آمدید عکسهای شهیدان ما را آتش زدید آیا برای ایران است»؟

حسن الموسوی، از روحانیان نجف، در مصاحبه با الحدث گفت: «‌مقتدی صدر آخرین برگی است که رژیم ایران در عراق با آن بازی می‌کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/40c3cff2-2cc7-4e74-affb-88f2cce10c78"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات