728 x 90

برگزاری نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم در میان تحریم اکثریت قاطع مردم ایران ـ پیام خانم مریم رجوی

ایلام - شعبه اخذ رأی خالی از نفرات است
ایلام - شعبه اخذ رأی خالی از نفرات است

در این صفحه آخرین گزارشات تحریم انتخابات قلابی رژیم را دنبال کنید:

تبریک مجدد خانم مریم رجوی به عزم و ارادهٔ مردم ایران
برای سرنگونی دیکتاتوری دینی

 

 

امروز در آغاز نمایش انتخاباتی رژیم خامنه‌ای طی سخنانی با التماس مکرر بر سر صندوق شعبدهٔ انتخابات گفت: در این مرحله مردم باید همتشان بیشتر باشد تا کار را تمام کنند. شنیدم شوق و علاقهٔ مردم بیشتر از قبل است. خدا کند این طور باشد.

بنا بر گزارشات مردمی از سراسر کشور به‌رغم ادعاهای رژیم حضور مردم در اکثر شعبه‌هایی که مورد بازدید قرار گرفته است بسیار کم است. بعضا در حوزه‌ها یک نفر و بعضا هم هیچکس حضور ندارد. 

 

گزارشات مردمی

شیراز: مزدوران رژیم به در خانه کسانی که فرزندانشان زندانی هستند مراجعه کرده و به آنها می‌گویند اگر رأی بدهید فرزندتان را آزاد می‌کنیم. خانواده‌ها نیز آنها را پس زده و پاسخ می‌دهند که ما چنین ننگی را نمی‌پذیریم.
سراوان: مزدوران رژیم با یک مینی‌بوس صندوقهای رأی قصد داشتند از نمازگزاران مسجد صدیق اکبر پس از اتمام نماز، رأی جمع آوری کنند، اما جوانان دلیر اقدام به آتش زدن صندوقها کردند. به‌دنبال آن آتش‌نشانی به محل آمده و سپس با جراثقال ماشین را جابه‌جا کردند.

سرکردهٔ جنایتکار نیروی سرکوبگر انتظامی در یزد: مشارکت بیشتر پاسخ محکمی به معاندین و مجاهدین خواهد داد که تلاش دارند نشان دهند مردم از نظام دل خسته شده و در انتخابات شرکت نمی‌کنند. امنیت انتخابات یزد با ۵۳۰۰ نیروی امنیتی تضمین شده است.
سایت حکومتی عصر: به‌علت این‌که احتمالاً انتخابات دور دوم به‌دلیل استقبال کم در ساعات پایانی تمدید نشود. همان ساعتهای اولیه رأی دهید.
تبریز-ساعت ۱۴۳۰- شعبه مسجد امام حسین-گزارشگر سیمای آزادی: از اول صبح ماشین سیاری رادیو تلویزیون رژیم را جلو مسجد گذاشته‌اند تا فیلم بگیرد. یک گله از بسیجیها هم که همه از یک تیپ هستند دم در مسجد را شلوغ کرده‌اند تا جلو دوربین صحنه‌سازی کنند.
همین جماعت بسیجی دم درِ مسجد نبی اکرم در آخر شهناز می‌روند و آنجا هم صف مصنوعی درست کردند و به سمت شعبه رأی‌گیری در مدرسه‌یی در سجادیة شمالی رفتند و آنجا هم صف درست کردند. برای این‌که این طرح لو نرود، بسیجیها را با ماشین سواری جابه‌جا می‌کنند.
تبریز- قره‌آغاج- ساعت ۱۳۴۵-شعبه مسجد بادکوبه‌یی: ۵نفر داخل شعبه بودند، هیچ‌کس بیرون نبود.

گزارشگر سیمای آزادی: در بولوار مدرس شیراز، مزدوران درِتمام خانه‌ها را می‌زنند و تلاش می‌کنند مردم را با تهدید به شعبه اخذ رأی بکشانند. به مردم وعدهٔ دادن یارانهٔ میلیونی می‌دهند و تهدید می‌کنند که اگر نیایند، یارانه و حقوقتان قطع می‌شود
شیراز- گزارشگر سیمای آزادی: مزدوران در مراجعه به یکی از خانه‌ها که فرزند آنها را دو ماه است به اتهام تبلیغ علیه نظام دستگیر کرده‌اند مراجعه کرده و گفته‌اند پسرتان را آزاد می‌کنیم به این شرط که بیایید رأی بدهید. پدر خانواده گفته اگر سر پسرم بالای دار هم برود، زیر بار چنین ننگی نمی‌روم.

 

ایران – نمایش دور دوم انتخابات ارتجاع – شماره ۳
کسادی نمایش انتخابات در سراسر کشور، تبلیغات رژیم برای بالا نشان دادن مشارکت، زمینه‌سازی برای تقلبات کلان

اینجا حسینه ارشاد در تهران است و در حوزه راگیری فقط ماموران حضور دارند- ساعت ۴ بعد از ظهر

تبریز - آبرسان تبریز مدرسه پناهی هیچکس نیست ساعت ۶ بعد از ظهر - ۱۵ تیرماه

تبریز

رشت حوزه رای گیری مرکزی  خالی از مردم ۱۵ تیرماه

دور دوم نمایش انتخابات رژیم -زاهدان، بندرعباس، اهواز و زنجان- خبرنگار سیمای آزادی - ۱۵تیر ۱۴۰۳

دور دوم نمایش انتخابات رژیم -بوشهر، شیراز، قائمشهر،نیشابور و گیلان غرب- خبرنگار سیمای آزادی - ۱۵تیر ۱۴۰۳

دور دوم نمایش انتخابات رژیم در اصفهان، نجف آباد، دزفول، خمین، نظرآباد و بندرعباس - ۱۵تیر

دور دوم نمایش انتخابات رژیم درهمدان، نیشابور، یزد، گیلانغرب و ماهشهر - خبرنگار سیمای آزادی - ۱۵تیر

 

دور دوم نمایش انتخابات رژیم درخرم آباد، ملارد، بوکان و تربت جام - خبرنگار سیمای آزادی - ۱۵تیر

دور دوم نمایش انتخابات رژیم دراهواز، همدان، اندیمشک، لنگرود، تهران - خبرنگار سیمای آزادی - ۱۵تیر

دور دوم نمایش انتخابات رژیم درگرگان ـ تهران ـ خراسان رضوی - سنندج - ۱۵تیر

دور دوم نمایش انتخابات رژیم در شیراز، دهدشت و دهلران - ۱۵تیر

دور دوم نمایش انتخابات رژیم در شیراز، اهواز، ماکو و ملارد - ۱۵تیر

 

 

بر اساس گزارشهای رسیده تا ساعت ۱۳ امروز (به‌وقت ایران) ۱۸۲۴ حوزه در ۱۸۷ شهر از ۳۱ استان بازدید شده که گزارش شماری از آنها از این قرار است:
خرم‌دره- شعبه مسجد محمد رسول‌الله-گزارشگر سیمای آزادی: یک مادر دادخواه که فرزندش در قیام۴۰۱، قطع نخاع شده بود، جلو مسجد نشسته بود و به هر کس که رأی داده بود، دشنام می‌داد و نفرین می‌کرد. شماری از مزدوران رژیم این مادر ستمدیده را مورد ضرب و شتم قرار دادند. در مقابل تعدادی از جوانان غیور خرم‌دره به حمایت از این مادر برخاسته و مزدوران را گوشمالی دادند
خراسان شمالی – بجنورد –‌شهرک شاهد - ساعت ۱۲۱۷ - شعبه هنرستان علامه جعفری- کسی حضور نداشت - همین الآن به گوشی مادر زنگ زدند برو رأی بده، مادر هم گفت من الآن چیزی برای خوردن ندارم برای چی باید رأی بدم؟
در اصفهان کارت ملی زندانیان را از خانواده‌هایشان خواسته‌اند که به زندان ببرند که از آنها رأی بگیرند
‌تهران-شهریار – ساعت ۱۴۱۰ –سپاه به درب خانه‌ها مراجعه کرده و نفری ۵۰۰هزار تومان برای رأی دادن به مردم پول می‌دهد
دهلران – ساعت ۱۴۰۰ – در خیابانها رژیمیها تظاهرات راه انداختند قرآن به سر از مردم التماس می‌کنند که بیائید رأی بدهید
ایذه-ساعت۱۲۳۰-شعبه مدرسه تزکیه کوی نفت اهواز: تعداد رأی دهنده ۲نفر. مزدوران بسیجی مرتب در شهر گشت می‌زنند و به‌خصوص روی فیلمبرداری حساسند
کرمانشاه- گزارشگر سیمای آزادی: امروز کمیته‌چی‌ها به‌چند تن از آشنایان ما زنگ زده‌اند و آنها را تهدید کرده‌اند که باید رأی بدهند
اصفهان- گزارشگر سیمای آزادی: در زندانهای مرکزی، اسدآباد، نجف‌آباد و رضوان، زندانیان دربند و «بند باز» و زندانیان در مرخصی را که در دور اول رأی داده بودند با زور و تهدید مجبور کرده‌اند که در این دور هم رأی بدهند
شهرستان گنبد کاووس-روستای کلاله- گزارشگر سیمای آزادی: تا ساعت یک بعدازظهر مداوماً مردم را دعوت می‌کنند که بیایید رأی بدهید ولی هیچ‌کس نرفته و مردم می‌گویند مثل دور قبل در این دور هم رأی نمی‌دهیم

 

ایران – نمایش دور دوم انتخابات ارتجاع – شماره ۲
کسادی نمایش انتخابات تا ساعت ۱۳ به‌رغم تهدید و تطمیع ارگانهای رژیم و حضور فشرده نیروهای سرکوبگر

التماس اژه‌ای سردژخیم قضاییه جلادان بر سر صندوق شعبده: اگر نسبت به سرنوشت نظام و پیشرفت آن و رفع مشکلات نظر داریم باید امروز به‌صورت گسترده شرکت کنیم.
اعتراف پاسدار قالیباف به مشارکت ۴۰ درصدی در انتخابات دور اول رئیس مجلس: امیدواریم مردم با حضور پرشور خود در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، مشارکت پایین مرحله قبل را جبران کنند و سرنوشت ۴سال آینده خود را به درستی رقم زنند.

 

انعکاس رسانه‌های بین‌المللی از مشارکت پایین و کم‌سابقه دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم

 

نمونه‌های گزارش‌شده از کسادی نمایش
بر اساس گزارشهای رسیده تا ساعت ۱۳ امروز (به‌وقت ایران) ۱۸۲۴ حوزه در ۱۸۷ شهر از ۳۱ استان بازدید شده که گزارش شماری از آنها از این قرار است:

اصفهان-ساعت۱۰- گزارشگر سیمای آزادی: در این مرحله تعداد شعبه‌ها را نسبت به‌مرحله قبلی خیلی کم کرده‌اند تا خلوت بودن شعبه‌ها خیلی دیده نشود. اکثر بنرهای تبلیغاتی را هم خود رژیم از ترس تخریب جمع کرده است.
تربت جام-ساعت۱۱- گزارشگر سیمای آزادی: همهٔ شعبه‌های رأی تعطیل شده‌اند و همه متمرکز شده‌اند در مصلی که کسانی که برای نماز جمعه می‌آیند، همانجا رأی بدهند و شلوغ به‌نظر برسد.
تهران –ساعت ۱۱-شعبه مسجد جامع افسریه خیابان ۱۴: ۳نفر برای رأی آمده‌اند. یک اتوبوس آدم آوردند برای رأی دادن که به‌نظر می‌رسد از روستا آورده باشند.
مشهد-ساعت۱۰-گزارشگر سیمای آزادی: من از ساعت ۸صبح چندبار در نقاط مختلف مشهد گشت زدم. جو امنیتی بسیار بالاست. خودروهای گشت نامحسوس که بر بالای خودروهایشان دوربین نصب کرده‌اند در سطح شهر مشغول گشت‌زنی هستند. در همهٔ شعبه‌های اخذ رأی چند لباس‌شخصی پرسه می‌زنند.
پاکدشت تهران-ساعت ۱۱-شعبه روستای ابراهیم‌آباد. کسی برای رأی نیامده است.
شیراز-ساعت۱۱- گزارشگر سیمای آزادی: رژیم تمام توان خود را روی دو شعبه شاهچراغ و سیدعلاءالدین (آستانه) متمرکز کرده تا بتواند فیلمبرداری و تبلیغات کند.
رشت-ساعت۱۱۵۰- وضعیت شهر بسیار امنیتی است. پاسداران مسلح وارد شعبة۱۶۵ شده‌اند.
شهرستان خاش (بلوچستان) از ساعت ۱۱ تا ۱۲، هیچ‌کس برای رأی دادن نیامده. مأموران مسلح در سراسر شهر حضور دارند
تبریز-ساعت۱۱-گزارشگر سیمای آزادی: دیروز ظهر نیروهای ویژه ضدشورش از تهران وارد تبریز شدند.
شهرستان کوهرنگ (چهارمحال و بختیاری) -ساعت۱۱- در روستاهای علی‌آباد و فریدون‌آباد: صندوقهای رأی را طرفداران جلیلی برده‌اند و به‌اذیت و آزار مردم می‌پردازند.
تهران – ساعت ۱۱۰۰- شعبه مسجد جامع انصارالمهدی - حوزه رأی‌گیری کاملاً خلوت و تردد قابل چشمگیری دیده نمی‌شد. نیروی انتظامی و بسیجیها مگس می‌پراندند و در عین‌حال یک جو کاملاً امنیتی و رعب و وحشت ایجاد می‌کنند. مسجد المهدی معروف است به نه به جمهوری اسلامی و تحریم رأی.
تهران: کل خیابان شریعتی از سمت تجریش تا اول میرداماد خبری نیست. تقاطع شریعتی و میرداماد یکانهای ویژه با ۷ماشین با یک ون مربوط به بازداشتیها مستقر هستند.
کرج: یک ناظر شعبه در مدرسه میرزایی در عظیمیه را بیرون کردند و به جای او یک بسیجی گذاشتند.
تهران: رژیم ۱۴ اتوبوس از روستاییان را به مسجد جامع در افسریه برده تا رأی بدهند.
تهران: دو بسیجی در جنت آباد، مأمور شده‌اند که زنگ خانه‌های مردم را بزنند تا برای دادن رأی بیایند.
گیلان – ساعت ۱۱۰۰ – شعبه شفت ۱ قسمت ۹۷ – ده نفر حضور دارند - نیروهای سپاهی، بسیجی، کمیته امداد بهزیستی و در کل مواجب بگیران حکومتی بسیج شده و با تهدید و ارعاب و تماسهای تلفنی مردم را به پای صندوقهای رأی می‌کشانند
تمامی دستگاههای نظام از استاندار، مدیران کل، فرمانداران، بخشداران، دهیاران، مدیران ادارات، هیأت‌امنا مساجد، هیئتهای مذهبی مداحان، شوراهای شهر و روستا، نمایندگان ادوار مجلس‌. پای کار آمده‌اند.
کرمانشاه. روستای توه خشکه جلالوند – ساعت ۱۱۰۰ - شعبه سیار - صندوق را آوردند کسی برای رأی دادن نرفت جمع کردند رفتند.
تهران: رژیم به بیمارستان دی صندوق سیار برده است که از بیماران رأی بگیرد. به بیماران گفته‌اند برای این‌که دچار مشکل نشوند فقط برگه رأی را داخل صندوق بیاندازند. ولی بیماران رأی نداده و فقط ۴ الی ۵نفر از پرسنل بسیجی بیمارستان رأی دادند.
 تلگرام چند ثانیه رژیم: محمدرضا عارف: فردای انتخابات وارد فاز رفاقت می‌شویم.
بابلسر: بنیاد موسوم به‌شهید بابلسر، معلولان جنگی و مستمری‌بگیر را تهدید کرده که باید رأی بدهند وگرنه برای تجدید نظر به‌کمیسیون پزشکی فرستاده خواهند شد.

 

دور دوم نمایش انتخابات رژیم - تهران خیابان مدائن ساعت ۱۱۵۰- ۱۵تیر ۱۴۰۳

دور دوم نمایش انتخابات رژیم - آذربایجان شرقی و تهران - ۱۵تیر ۱۴۰۳

دور دوم نمایش انتخابات رژیم - ۱۵تیر ۱۴۰۳

دور دوم نمایش انتخابات رژیم - شهر قدس تهران، ایلام، تبریز، سنندج - ۱۵تیر ۱۴۰۳

دور دوم نمایش انتخابات رژیم -مشهد - ۱۵تیر ۱۴۰۳

دور دوم نمایش انتخابات رژیم -خرم آباد ملایر- خبرنگار سیمای آزادی - ۱۵تیر ۱۴۰۳

ایران – نمایش دور دوم انتخابات ارتجاع – شماره ۱
بی‌اعتنایی گسترده مردم و کسادی نمایش انتخابات به‌رغم اقدامات و تبلیغات رژیم

 

 

 

بر اساس گزارشهای رسیده تا ساعت ۱۰۴۵ - ۶۹۷حوزه در ۱۱۴شهر از ۳۱ استان بازدید شده است.

گزارشات مردمی:

زندان دستگرد اصفهان: رژیم در زندان برای رأی دادن زندانیان صندوق برده است ولی کسی رأی نداده است.
مشهد: روز پنجشنبه نفرات رژیم به درب خانه‌های مردم مراجعه کردند و التماس می‌کردند که فردا برای دادن رأی بیایید.
بابلسر: بنیاد موسوم به شهید کلیه حقوق بگیرانش را تهدید کرده است که باید رأی بدهند وگرنه برای تجدیدنظر به کمیسیون پزشکی فرستاده می‌شوند.
اراک: کارکنان پالایشگاه را تهدید کرده‌اند که اگر رأی ندهند آنها را اخراج می‌کنند.
انزلی - ساعت ۱۰۰۰- شرکتهای خصوصی مثل تن ماهی، کادوس خزر از کارمندان خواسته‌اند امروز ساعت ۱۷۰۰ در کارخانه جمع بشوند تا رأی خود را در صندوق سیار بریزند و به هر کدام یک میلیون پاداش داده می‌شود.

‌هرمزگان - قشم - یکی از کارگران پالایشگاه جاوید انرژی گفت: امروز صبح رئیس شرکت به کارگران پالایشگاه جاوید انرژی قشم سه راه زینبی گفت هر کسی امروز رأی بدهد یک روز حقوق به حسابش می‌ریزند. کارگران این شرکت دو هفته است که دراعتصاب به سر می‌برند.
البرز کرج –ساعت ۹۰۰- خرمدشت –یک بسیجی که مردم را در صف نانوایی سرکوچه خرمدشت به شرکت در انتخابات دعوت می‌کرد توسط دو نفر گوشمالی داده شد.
عسلویه (خوزستان): در شرکت پارس جنوبی عسلویه مرخصیها را لغو کرده‌اند و کارگران را به‌زور برای صندوقهای رأی برده‌اند. کارگران شرکت پتروشیمی صدف را هم تهدید کرده‌اند که اگر رأی ندهند، اخراج می‌شوند.
تهران- وزارت کشور برخی مسئولان شعبه‌ها را جابه‌جا کرده است.
محمودآباد مازندران: یکی از افراد شورای روستای رودپشت که چماقدار هم هست، روز گذشته از مردم می‌خواست که کارت ملی خودشان را برای رأی دادن به جلیلی به او بدهند
آمل – رژیم به ادارات ثبت احوال دستور داده مدیران و کارمندان به‌عنوان ناظر خبرگان رهبری سر صندوقهای رأی حضور داشته باشند و با داشتن شماره کارت ملی کسانی که در دور قبل در انتخابات شرکت کرده‌اند. به جای آنها رأی در صندوق بیندازند.

 

کسادی دور دوم انتخابات رژیم -اسلام آباد تربت جام، تهران،نایین، اهواز، پاوه - خبرنگار سیمای آزادی - ۱۵تیر ۱۴۰۳

کسادی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری رژیم - خرم آباد- ۱۵تیر ۱۴۰۳

کسادی دور دوم انتخابات رژیم - یزد - خبرنگار سیمای آزادی - ۱۵تیر ۱۴۰۳

کسادی دور دوم انتخابات رژیم - نائين، رامشیر ماهدشت، دهدشت، کرمانشاه - خبرنگار سیمای آزادی - ۱۵تیر ۱۴۰۳

کسادی دور دوم انتخابات رژیم-خوزستان - فارسان - خبرنگار سیمای آزادی - ۱۵تیر۱۴۰۳

 

کسادی دور دوم انتخابات رژیم - اهواز - خبرنگار سیمای آزادی - ۱۵تیر ۱۴۰۳

کسادی دور دوم انتخابات رژیم - اصفهان، اندیمشک و تهران - خبرنگار سیمای آزادی - ۱۵تیر ۱۴۰۳

کسادی دور دوم انتخابات رژیم - اندیمشک - خبرنگار سیمای آزادی - ۱۵تیر ۱۴۰۳

کسادی دور دوم انتخابات رژیم -صومعه سرا - خبرنگار سیمای آزادی - ۱۵تیر ۱۴۰۳

 

گزارشاتی از زندان کهنوج و لاهیجان:

زندان کهنوج: زندانیان رأی باز را با اتوبوس به زندان بردند. روز قبل به آنها نامه و اس.ام.اس داده شده و تهدید شده بودند که در دور اول قرار بود برای رأی دادن بیایید ولی نیامدید، اگر این دور نیایید مجازات خواهید شد و به زندان شما اضافه می‌شود. شما باید به کاندیدایی که ما مشخص می‌کنیم رأی بدهید.

زندان لاهیجان: به زندانیانی که در مرخصی بودند ابلاغ کردند که همه برای رأی دادن با شناسنامه یا کارت ملی به زندان برگردند.

 

کسادی دور دوم انتخابات رژیم - تهران -دبستان پسرانه سروش چهارراه تلفنخانه نارمک - ۱۵تیر ۱۴۰۳

کسادی دور دوم انتخابات رژیم - تهران -مسجد الزهرا نارمک- ساعت ۱۰۱۰ - ۱۵تیر ۱۴۰۳

التماس بیشتر خامنه‌ای در حساب ایکس: ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفق باشند رأی بدهند و بهترین را انتخاب بکنند. مردم قاعدتاً در این مرحله باید همت‌شان (برای حضور) بیشتر باشد.

 

گزارشات مردمی از شهرهای مختلف:

اصفهان: نمایشگاه انتقال آب از خلیج‌فارس به اصفهان را برای سو‌ءاستفاده از کشاورزان جهت دادن رأی در پل خواجو روبه‌روی صندوق‌های رأی برپا کرده‌اند.
شب گذشته عضو مجلس ارتجاع به ایذه آمده و مشغول تبلیغات برای رأی دادن و تبلیغ برای جلیلی بود که مردم او را کتک زدند و هم‌اکنون در بیمارستان بستری است.
التماس پاسدار حاجی‌زاده سرکرده هوا فضای سپاه بر سر صندوق شعبده: رأی دادن کار ساده‌یی است، مردم بیایند پای کار. هر رأی مانند یک موشک برای نظام است.
تبریز: از صبح امروز در سطح شهر خودروهای گشت و مزدوران لباس شخصی حضور دارند و فضای شهر کاملاً امنیتی است.
راسک: رژیم تا ساعت ۹ به روستاهای اطراف راسک صندوق سیار نبرده و مردم می‌گویند رژیم از ترس مردم این روستاها جرأت بردن صندوق ندارد.
همدان: رژیم اقدام به آویزان کردن عکس مجتبی خامنه‌ای از چند پل در این شهر کرده است.
بندرعباس: از روز پنجشنبه با همه روستاییان و دهیاران تماس می‌گیرند و می‌گویند که همه باید برأی رأی دادن بیایند و حتماً به جلیلی رأی بدهند.

 

کسادی دور دوم نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم- تهران-سراوان-رباط کریم – پاکدشت تهران-۱۵تیر۱۴۰۳

کسادی دور دوم نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم - کرج - خبرنگار سیمای آزادی ۱۵تیر۱۴۰۳

 

فومن - تصاویری از کسادی بازار نمایش انتخابات رژیم در این شهر - ۱۵تیرماه

ایلام - ساعت ۹۳۰ صبح - کسی برای دادن رأی نیامده است

ایلام - ساعت ۹۳۰ صبح - کسی برای دادن رأی نیامده است

کسادی دور دوم نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم - تهران نارمک خیابان گلستان- ۱۵تیر ۱۴۰۳

گزارشاتی از فشار رژیم به زندانیان 

دادستان جنایتکار شهرستان سراوان زندانیان را تهدید کرده است که اگر در دور دوم انتخابات شرکت نکنند، مرخصی آنها را لغو خواهد کرد. زندانیان «رأی باز» نیز با دریافت پیامک تهدید شده‌اند که اگر در انتخابات شرکت نکنند به زندان بازگردانده می‌شوند
به‌آن دسته از زندانیان لاکان رشت که نصف روز در زندان هستند گفته‌اند هر کس رأی ندهد باید به زندان برگردد. در انتخابات ۸تیر با همین تهدید شماری از زندانیان را مجبور به رأی دادن کردند.
در شهر کهنوج به زندانیان که به مرخصی موقت رفته بودند یا تازه آزاد شده‌اند با ارسال پیام و اس.ام.اس ابلاغ کرده‌اند که باید برای دادن رأی دادن به‌محل زندان بیائید و تهدید کرده‌اند که هر کس نیاید به زندانش اضافه می‌شود و محاکمه خواهند شد.

 

جلیلی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی ۲ الی ۳میلیون واریز کرده و پیامکی هم با آن ارسال کرده است که در آخر پیام نوشته شده است «برادر شما جلیلی».

 

کسادی دور دوم نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم - تهران مسجد امام جعفر صادق نارمک خیابان چورکچی- ۱۵تیر ۱۴۰۳

کسادی دور دوم نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم - شرق تهران مدرسه قاسم سلیمانی- ۱۵تیر ۱۴۰۳

تهران خیایان عمرانی مدرسه دخترانه ایثار - هیچ خبری از رأی دادن نیست

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/35225207-089b-4cb3-957f-0626958d4d66"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات