728 x 90

برملاشدن گوشه هایی از بحرانهای بی‌علاج دیکتاتوری آخوندی در جلسه مجلس ارتجاع برای بررسی کابینه رئیسی جلاد

فقر  شدید در ایران
فقر شدید در ایران

جلسه مجلس ارتجاع برای بررسی کابینه رئیسی جلاد شاهد جنگ گرگها و برملا شدن گوشه‌هایی از بحرانهای بی‌علاج دیکتاتوری آخوندی بود.

محمودزاده ۳۰مرداد: «زباله‌گردی، کوله‌بری، سوخت‌بری، تکدی‌گری کودکان کار، اختلاف شدید طبقاتی، فروش اعضای بدن جهت امرار معاش، قبر خوابی و سرقت و زورگیری حاصل اقتصاد غلط و برنامه‌ریزی اشتباه دولتهای گذشته است. از همه مهمتر ما در حال حاضر در تحریم شدید اقتصادی قرار داریم و کشور ما به‌دلیل نپیوستن به گروه ویژه اقدام مالی یا اف.ای.تی. اف در لیست سیاه کشورهای صنعتی هم‌چون فرانسه آلمان ایتالیا کانادا ژاپن بریتانیا و غیره قرار دارد. جناب آقای رئیسی یکی از اشکالاتی که به کابینه جنابعالی وارد هست این هست که با این تیم اقتصادی که فقط از دوستان نزدیک خود انتخاب کرده‌اید نمی‌توانید به جنگ این مشکلات اقتصادی بروید! تیم اقتصادی آقای رئیس‌جمهور در این مشکلات ساختاری اقتصاد کشور فاقد سابقه اجرایی کافی بوده و از طرفی دیدگاه کاملاً مخالف با پیوستن کشور ما به معاهده‌های بین‌المللی از جمله گروه ویژه اقدام مالی دارند و این امر باعث کاهش تعاملات اقتصادی با کشورهای عضو کاهش سرمایه‌گذاری خارجی در ایران از دست دادن بازارهای هدف برای صادرات محصولات غیرنفتی باقی ماندن کشور ما در لیست کشورهای پر خطر جهت سرمایه‌گذاری خارجی جلوگیری از ایجاد شعبه‌های مالی ایران در کشورهای عضو و عدم بهبود فضای کسب و کار در کشور خواهد شد»

«جناب آقای رئیس‌جمهور بارها اعلام کردید که دولت من دولت فراحزبی فراجناحی و دولت وفاق ملی هست اما جنابعالی به مردم و نمایندگان محترم مجلس جواب بدهید که این لیست معرفی شده به‌عنوان کابینه آینده دولت چه کسی از جناح های سیاسی دیگر را در خود دارد » (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۳۰ مرداد)

 

صباغیان، مجلس ارتجاع ۳۰ مرداد: «بیایید شفافیت ایجاد کنید شما و بیست نفری که دور هم نشستید اموال‌تان را اعلام کنید، کتبی عمومی حقوق و دریافتی‌تان را اعلام کنید. شفافیت سراسر کشور را فرا خواهد گرفت ولی این کار را نمی‌کنید. من خودم می‌گویم باز هم شما هم نخواهید کرد قبلش هم قول داده بودید عمل نکردید... می‌آییم حرفهای دیگه می‌زنیم کلیات می‌گوییم کلیشه‌ای می‌گوییم این را اصلاح کنید. . ». (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۳۰ مرداد)

 

بابایی، مجلس ارتجاع ۳۰ مرداد: «ما نگرانیم از وضعیت حال امروز مردم ایران مردمی که تورم بالای ۴۵ درصدی را دارند تحمل می‌کنند حضرت آیت‌الله رئیسی کی و چه زمانی و بر اساس چه مدلی می‌خواهید تورم افسارگسیخته این مملکت را مهار کنید؟ واقعاً روستا و روستاییان وجود دارند در کشور؟ روستا نابودشده.

بحث بانکها جناب آیت‌الله رئیسی بانکها پدر این ملت را در آورده‌اند بانکها تعهد منافع مدیران ارشد بانک مرکزی که واقعاً با بانک خصوصی منابع را گرفتند و کاخ های سربه فلک کشیده در تهران اما اقتصاد روستا را نابود کردن.

بحث مبارزه با مافیای فولاد مافیای دارو مافیای دارو حضرت آیت‌الله رئیسی مافیای خودرو مافیای صنعت خودرو تأکید می‌کنم مافیای واردات برنج در مقابل کشاورزان زجر کشیده در روستاها ظلم می‌کنند برنامه‌ای ارائه نشده است آیا می‌دانید در همین صندوق بازنشستگی کشوری و لشگری و شستا بعضی از مدیران دارند برای ۵۰ میلیون حقوق می‌گیرند کارگرش دارد نابود می‌شود.

ما از شما خواهش می‌کنم بین مردم زندگی کنید مردمی که می‌دانید آیا یک کیلو پنیر یک دانه پنیر و یک دانه نان و یک دانه زندگی حداقل که صبحانه بخورند پول ندارند در این مملکت... ». (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۳۰ مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a3451f16-5a7c-4038-92c1-970da8b4ef02"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات