728 x 90

برملا شدن بحران درون رژیم آخوندی در نشست مشترک دولت و مجلس ارتجاع

نشست مشترک دولت رئیسی جلاد با مجلس ارتجاع
نشست مشترک دولت رئیسی جلاد با مجلس ارتجاع

در نشست مشترک دولت رئیسی جلاد و اعضای مجلس ارتجاع که روز یکشنبه ۲۸فروردین برگزار شد رئیسی جلاد طی سخنانی با اشاره به تخاصمات بین مجلس و دولتش هشدار داد و گفت: یکپارچگی همه ارکان نظام حکمرانی در کشور، از جمله دولت و مجلس یک ضرورت انکارناپذیر است. رئیسی با اشاره به حملات مستمر اعضای مجلس به دولتش و وزیران کابینه افزود: اگر وزیری به‌خاطر برخی سخنان روحیه خود را از دست بدهد، آن وزیر نمی‌تواند فعالیت مؤثری داشته باشد.

رئیسی جلاد افزود: تا امروز بنده به دولت هم گفتم، مطلقاً گرفتار حاشیه‌ها و ما دولت رو اجازه نخواهیم داد گرفتار حاشیه‌ها بشه. مشکلی که دولتهای پیشین، مجلسهای پیشین، بین همدیگه، با همدیگه، یکی گفت این طور اون طور، من باید جوابشو بدم، این گفت، اینا ما رو گرفتار خواهد کرد». (تلویزیون رژیم-۲۹فروردین)

 

در این نشست مشترک میان دولت و مجلس که به دعوت رئیسی برگزار شده بود، پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع هم بر لزوم اتخاذ تصمیمهای بزرگ برای مقابله با بحرانهای حکومت آخوندی تأکید کرد و گفت: برای برون‌رفت از این شرایط با همدلی، بریم به سمت هم‌افزایی و این تصمیمات رو بگیریم. در حقیقت ما امروز نیازمند به جهاد تصمیم داریم، در مجلس و در دولت که بتونیم با همدیگه بر مشکلات فائق بیایم. (سایت ریاست‌جمهوری رژیم-۲۸فروردین)

 

روزنامهٔ حکومتی جهان صنعت ۲۹فروردین چشم‌انداز تشدید اختلافات بین مجلس ارتجاع و دولت آخوند رئیسی را یادآور شد و هشدار داد: «یکدستی حاکمیت... هیچ اثری در روند پیشبرد امور و مملکت‌داری آقایان نداشته است! برخی با در نظر گرفتن تجربه هشت ساله دولت احمدی‌نژاد منتظر بروز و ظهور برخی اختلافات بین جریان حامی دولت و مجلس یعنی اصول‌گرایان بودند اما گمان نمی‌رفت که حداقل در یک سال نخست، کار به اینجا برسد.

این روزنامهٔ حکومتی می‌افزاید: اختلاف بین دولت و مجلس است که روزبه‌روز بیشتر شده و اگر با همین فرمان پیش برود احتمالاً نتایج خوبی نخواهد داشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6b664a0-612e-4b3b-a01c-0dd99e020726"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات