728 x 90

بررسی وزیران معرفی شده پزشکیان در مجلس ارتجاع در دومین روز

مجلس ارتجاع در دومین روز بررسی وزیران پزشکیان
مجلس ارتجاع در دومین روز بررسی وزیران پزشکیان

امروز یکشنبه ۲۸مرداد مجلس ارتجاع برای دومین روز، جلسه خود را به بررسی وزیران معرفی شده پزشکیان اختصاص داد. این جلسات که صبح و بعدازظهر جریان دارد قرار است تا چهارشنبه ادامه پیدا کند.

آخوند خطیب وزیر اطلاعات رژیم در دفاع از خود گفت: امروز سرویس‌های اطلاعاتی ۵۳ کشور میز ایران دارند و بسیاری از پروژه‌های ضدامنیتی با مشارکت بازیگران مختلف و تقسیم کار صورت می‌پذیرد.

در دوره اخیر تعامل و تبادل اطلاعات با سرویس‌های اطلاعاتی و حمایت از دیپلماسی کشور با استفاده از ظرفیت دیپلماسی پنهان و امنیتی تقویت شده و نقش آفرینی مؤثرتری در آن داشته که دوره جدید نیز با جدیت بر پویایی آن خواهیم افزود

هنگام بررسی صلاحیت آخوند خطیب وزیر اطلاعات زارعی نماینده مجلس از تهران گفت: پزشکیان ربطی به جامعه مدنی خاتمی ندارد... . پزشکیان گفته من اصول‌گرا هستم، به این دلیل من بر لبان و دستان پزشکیان بوسه می‌زنم.

علاء‌الدین بروجردی گفت: دشمن روی همه نیروهای نظام کار می‌کند. خود نمایندگان در معرض تهدید جدی هستند؛ از کار ساده تخلیه اطلاعاتی تلفنی گرفته تا این‌که نیرو را از مسیر منحرف کنند.

پاسدار کوثری، عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع: عقب نشینی تاکتیکی صرفاً تحلیل صحبتهای رهبری است. پاسخ اسرائیل را می‌دهیم حتی اگر در غزه آتش‌بس شود.

حسین صمصامی عضو مجلس ارتجاع، در مخالفت با همتی برای پست وزارت اقتصاد گفت: نرخ ارز در دوران ریاست همتی در بانک مرکزی از حدود ۹هزار تومان به ۲۵هزار تومان رسید که رشد ۳برابر داشت و رشد نقدینگی از ۲۶درصد به ۳۷ درصد و نقدینگی از ۱۵۰۰همت به بیش از ۳۳۸۰همت رسید.

ثابتی عضو مجلس ارتجاع: برخی نمایندگان بازی خطرناکی را برای رأی‌آوری عراقچی راه انداختند. عراقچی می‌گفت ترامپ نمی‌تواند از برجام خارج شود اما چه شد؟

احمدی سنگری عضو مجلس ارتجاع خطاب به عراقچی: عزت ملی را در مذاکرات رعایت نکردی.  گفتی تحریمها در برجام برداشته می‌شوند دستاورد برجام چه بود؟

ظهوریان عضو مجلس ارتجاع: عراقچی در دوره معاونت وزارت خارجه مواضعی داشت که مصداق گره زدن کشور به بیگانگان است.

تلگرام خبرگزاری رسمی رژیم  ـ ایرنا:  کمیسیون اقتصادی مجلس عبدالناصر همتی را با اکثریت آراء حائز شرایط لازم برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی دانست.

همتی وزیر پیشنهادی برای اقتصاد:‌ مشکلات ریشه‌دار کشور را به نقاط بحرانی نزدیک کرده؛ راه بسیار پرخطری با انتخابهای محدود وجود دارد

ذوالنوری از اعضای مجلس ارتجاع روز گذشته با نگرانی از فعالیت‌هایی که علیه رژیم در فضای مجازی صورت می‌گیرد، گفت: در همه آشوبها آن چیزی که امنیت ملی رو تهدید می‌کنه استفاده از فضای مجازی توسط دشمن است. ممکن است گزینه‌های متعددی برای این مسئولیت وجود داشته باشند.

خبرگزاری رسمی رژیم – ایرنا:  کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موافقت خود را با وزیر پیشنهادی اطلاعات اعلام کرد. کمیسیون امور داخلی نیز با برنامه های وزیر پیشنهادی اطلاعات موافقت کرد

حمید ابوطالبی معاون سیاسی ریاست‌جمهوری در دولت آخوند روحانی خطاب به پزشکیان رئیس‌جمهور ارتجاع گفت: نطق امروزتان در مجلس، تعجب‌برانگیز بود، حرف تازه‌یی نداشتید، هیچ راه‌حلی برای هیچ‌چیزی ارائه ننمودید، نه برنامه‌یی در کار بود، نه پیشنهادی، تا آنجا که کسی متوجه نشد شما چه می‌گویید! آقای پزشکیان فرمالیسم حاکم بر رفتار حکمرانی‌تان اجازه نمی‌دهد حکمرانی کنید.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72e70aac-378f-45be-9648-67ce8cda3c78"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات