728 x 90

برد شرمن: زمانی که ولی‌فقیه رژیم را به زباله‌دان تاریخ بیاندازیم همه مردم ایران بدون شک شاد خواهند شد

برد شرمن، نماینده کنگره آمریکا
برد شرمن، نماینده کنگره آمریکا

برد شرمن نماینده کنگره آمریکا روز شنبه ۱۴خرداد در تجمع جوامع ایرانیان آزاده در آمریکا طی سخنانی گفت: همه شما موضع مرا در مورد رژیم ایران می‌دانید.

با وجود این‌که میثاق جهانی حقوق بشر که اولین سند تنظیم شده در مورد حقوق‌بشر در تاریخ است، توسط کوروش کبیر در ایران تدوین شد، اما ما امروزه شاهد رژیمی در تهران هستیم که هیچ اهمیتی به وضعیت مردم ایران نمی‌دهد و مردم ایران را دشمنان خود می‌داند و آنها را سرکوب می‌کند، به جای این‌که خدمتگزار مردم باشد.

فساد در ایران بیداد می‌کند. نمونه آن ساختمان متروپل بود که باعث فرو ریختن آن شد. طراحی این ساختمان برای یک بنای ۵طبقه بوده، در حالیکه ۱۰طبقه روی چنین پی ضعیفی بنا کردند. این‌گونه حوادث استثنایی نیستند. ما شاهد نمونه‌های متعددی از این نوع هستیم. این علامت دیگری از فساد نهادینه در این رژیم است که فقدان دموکراسی و وجود حکومت استبداد دینی عامل آن است.

به همین خاطر مردم فریاد می‌زنند «مرگ بر اصل ولایت فقیه». بدون شک زمانی که این ولی‌فقیه به زباله‌دان تاریخ انداخته شود، همه مردم ایران شاد خواهند شد.

برد شرمن افزود: رئیس‌جمهوری که ولی‌فقیه او را از داخل صندوق بیرون آورد نیز بخشی از مشکل مردم است. کسی که مسئول کشتار بیش از ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال۶۷ است. قتل‌عام سال۶۷ اثبات‌گر میزان جنایات و بی‌رحمی این رژیم است.

در تظاهرات سال ۹۸ هزاران نفر کشته شدند. تظاهر کنندگان سرکوب شدند. این عملکرد رژیم بوده که باعث اتحاد در جهان علیه این رژیم شده است. من و نماینده مک‌کلینتاک با وجود این‌که در مورد همه چیز با هم اتفاق‌نظر نداریم، اما در این مورد به یکدیگر پیوستیم و قطعنامه ۱۱۸ را تنظیم کردیم که از خواست مردم ایران برای ایجاد یک دولت دمکراتیک و غیرهسته‌یی و با جدایی دین از دولت تنظیم کردیم. ما هم‌چنین نقض حقوق‌بشر و تروریسم دولتی توسط این رژیم را محکوم کردیم.

 

همچنین خانم لیندزی هوروِت Lindsey Horvath عضو شورای شهر وست هالیوود در جمع ایرانیان آزاده در لس‌آنجلس گفت: برای من جای افتخار است که اینجا در همبستگی با شما برای مبارزه به‌خاطر حقوق‌بشر، عدالت، و دموکراسی در ایران هستم.

فرو ریختن ساختمان متروپل در ایران غیرقابل تحمل است. من به‌عنوان یک عضو شورای شهر می‌دانم که این وظیفه دولت است که از ایمنی ساختمانها اطمینان حاصل کند... .

ما باید دولتی در ایران داشته باشیم که برای مردم تلاش کند. به همین خاطر است که ما اینجا هستیم... .

ما رژیم را به‌خاطر نقض حقوق‌بشر مورد حسابرسی قرار می‌دهیم. برای رسیدن به این هدف هر روز تظاهرات خواهیم کرد. ما می‌دانیم که رژیم ایران حقوق زنان را نقض می‌کند. فقط فرو ریختن یک ساختمان نیست، بلکه نقض مستمر و بلاوقفه حقوق‌بشر توسط رژیم ایران است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9628d10c-89d8-46bc-ad03-006bb986831d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات