728 x 90

برخی از جمهوری‌خواهان آمریکا پیام تسلیت دولت جو بایدن را تقبیح کردند

سنای آمریکا
سنای آمریکا

در ادامه مخالفتها، تعداد زیادی از جمهوری‌خواهان آمریکا در یک موضع‌گیری پیام تسلیت دولت جو بایدن برای مرگ «قصاب تهران» رئیس جمهوری رژیم ایران، تقبیح کردند.

در این میان لیندزی گراهام سناتور ارشد جمهوریخواه در نشست استماع سنای آمریکا با حضور آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا گفت که هیچ‌کس نباید به‌خاطر مرگ «قصاب تهران» عزادار باشد.
او گفت: «دوره ریاست‌جمهوری رئیسی، دوره سرکوب زنان و دختران ایرانی بود و و از داخل خاک ایران به اسراییل حمله نظامی شد. من برای مرگ قصاب تهران پیام تسلیت ارسال نمی‌کنم، در عوض، به قربانیان قصاب تهران و همه کسانی که هنوز مورد ظلم و ستم و هدف آیت‌الله و یارانش هستند، تسلیت می‌گویم».
سناتور جان باروسو، عضو کمیته روابط خارجی سنا نیز در این جلسه پیام تسلیت دولت جو بایدن برای مرگ رئیسی را «یک اشتباه وحشتناک» توصیف کرد و گفت: «من فکر می‌کنم تکان‌دهنده است که این دولت برای مرگ قصاب تهران عزاداری کند و در سوگ قاتلی بنشیند که آمریکایی‌های زیادی را هدف قرار داده، تهدید کرده و به آنها حمله کرده است».

او خطاب به مردم ایران افزود: «ما در کنار شما هستیم و برای رهایی شما از آیت‌الله‌ها دعا می‌کنیم».
میچ مک‌کانل رهبر اقلیت جمهوریخواه در سنای آمریکا نیز اظهار داشت ایرانیان خواهان این هستند که سیاستمداران غربی از ستایش «قصاب تهران» دست بردارند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b2f2c31-d4ce-4aca-bb3d-f5b70544a7a6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات