728 x 90

برایان هوک‌: در هیچ سطحی کمکهای مرگبار به نیروهای نیابتی رژیم ایران قابل‌قبول نیست

برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران
برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران

برایان هوک نماینده ویژه آمریکا برای ایران گفت: تحریم‌های اعمال شده علیه رژیم ایران به تنهایی این رژیم را از ۵۰میلیارد دلار درآمد سالانه محروم کرده است و این فشار هم‌چنان ادامه دارد.

برایان هوک افزود:‌ ما بخش پتروشیمی و فلزات صنعتی و فلزات گرانبهای رژیم ایران را تحریم کرده‌ایم، فشار ادامه خواهد داشت، این برای رژیم قابل‌تحمل نیست.

برایان هوک در پاسخ به سؤالی در مورد مذاکرات سری میان رژیم ایران و آمریکا گفت رژیم ایران بارها دیپلماسی را رد کرده است و هم‌اکنون هیچ مذاکره سری میان آمریکا و رژیم ایران وجود ندارد»‌.

 

برایان همچنین گفت:‌ «ما برای اولین بار است که به رژیم ایران می‌گوییم نه. در هیچ سطحی کمکهای مرگبار به نیروهای نیابتی آن قابل‌قبول نیست. در هیچ سطحی تهدید روزانه همسایگان‌تان قابل‌قبول نیست. آنها باید رفتار خود را تغییر دهند»‌.

 

دونالد ترامپ روز سه‌شنبه ۱۸تیر در دیدار با امیر قطرگفت: رژیم ایران کارهای خیلی بدی انجام می‌دهد؛ بهتر است خیلی مراقب باشند.

رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان دیدار با امیر قطر در کاخ سفید به رژیم ایران هشدار داد و به خبرنگاران گفت: «خواهیم دید چه خواهد شد؛ ولی آنها الآن کارهای بسیار بدی انجام می‌دهند. بهتر است خیلی مراقب باشند.

دونالد ترامپ همچنین روز دوشنبه نیز در گفتگوی تلفنی با امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه درباره پایان‌ دادن به رفتار بی‌ثبات کننده رژیم ایران در خاورمیانه، صحبت کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e559dc0c-caa5-41a8-969d-7a499849ce7f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات