728 x 90

برایان هوک: رژیم ایران برای فریب مردم جهان درباره قدرت نظامی‌ خود از فتوشاب استفاده می‌کند

برایان هوک نماینده ویژه آمریکا برای  رژیم آخوندی در وزارت‌خارجه آمریکا
برایان هوک نماینده ویژه آمریکا برای  رژیم آخوندی در وزارت‌خارجه آمریکا

برایان هوک نماینده ویژه آمریکا برای  رژیم آخوندی در وزارت‌خارجه آمریکا روز شنبه ۱۸خرداد در یک پیام ویدئویی که در صفحه عربی وزارت امور خارجه آمریکا منتشر شد، گفت: رژیم ایران با استفاده از فتوشاپ اذهان عمومی مردم جهان درباره توانایی نظامی‌اش را فریب می‌دهد.
وی گفت: رژیم ایران تصاویر مربوط به پرتاب موشکهای خود را با فتوشاپ ساخته تا نشان دهد که ظرفیت‌های موشکی‌اش را افزایش داده است.

برایان هوک گفت: رژیم ایران علاوه‌ بر این، تصاویر هواپیماهای قدیمی را هم دستکاری و تلاش کرده تا آنها را به جای جت‌های جنگنده رادار گریز جدید جا بزند.

وی افزود: «آمریکا میان رژیم ایران و شبه‌نظامیان دست نشاهده‌اش که آنها را مسلح کرده هیچ فرقی قائل نیست».

رژیم ایران در ماه فوریه سال جاری ادعا کرد که دست به یک آزمایش «موشکی بالستیک جدید موفقیت‌آمیز» انجام داد و ویدئویی از آن را نیز منتشر کرد. فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران، اخیراً در مصاحبه‌یی با العربیه گفت: واشنگتن به فشار علیه ایران ادامه خواهد داد تا این کشور به رفتار خصمانه خود در منطقه پایان دهد.

 

برایان هوک نماینده ویژه آمریکا برای ایران روز ۱۲خرداد در یک نشست توجیهی مطبوعاتی گفت: نزدیک به ۳۰کشور که قبلاً نفت خام از ایران وارد می‌کردند ‌آن را به صفر رسانده‌اند.

وی اظهار داشت: به‌دنبال تحریم‌های ما و اقداماتمان برای به صفر رساندن صادرات نفت از ایران، اقتصاد این رژیم در رکود است. تحریم‌های نفتی این رژیم را از ۵۰میلیارد دلار درآمد محروم خواهد کرد که ۴۰درصد بودجه سالانه آن را تشکیل می‌دهد و ما راه‌های دور زدن تحریم‌های رژیم ایران را می‌بندیم.

برایان هوک در مورد مذاکره با رژیم ایران گفت: سیاست خارجی آمریکا در قبال این رژیم، با لیست ۱۲ماده‌ای وزیر پمپئو پیش می‌رود. این دوازده شرط روی برنامه هسته‌ای، برنامه موشکی، اعمال تجاوزکارانه منطقه‌ای رژیم ایران و بازداشت خودسرانه دو تابعیتیها متمرکز است.

برایان هوک در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حزب‌الله لبنان ساخته رژیم ایران است و تحریم نفتی باعث کاهش تأمین مالی آن شده است. چرا که هفتاد درصد از بودجه حزب‌الله از رژیم ایران تأمین می‌شود و سالانه به حدود ۷۰۰میلیون دلار بالغ می‌شود.

هوک با تأکید براین‌که رژیم درآمدهای نفتی را برای مقاصد سیاست خارجی خود صرف می‌کند، افزود: روحانی در آینده مردم ایران سرمایه‌گذاری نکرده و اقتصاد رژیم ایران رو به فروپاشی است. رژیم حاکم بر ایران یک مافیای مذهبی فاسد و یک حکومت دزدسالار است که توسط روحانی و خامنه‌ای اداره می‌شود. این رژیم مردم ایران را به‌شدت غارت می‌کند تا سیاست خارجی بسیار خشونت‌بار و افراطی را تأمین مالی کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f5ee3af8-8420-4335-b2b0-c29b30b7011c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات