728 x 90

برایان نلسون: استفاده از تحریم‌ها برای مقابله با حامیان حزب‌الله و رژیم ایران همیشه برای ما اولویت بالایی دارد

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه‌داری در امور تروریسم و اطلاعات مالی
برایان نلسون، معاون وزیر خزانه‌داری در امور تروریسم و اطلاعات مالی

روز گذشته ۱۶فروردین وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌هایی را علیه ریموند و تدی رحمه، دو برادری که از شرکت‌های خود برای تضمین قراردادهای انرژی از طریق یک فرآیند بسیار مبهم استفاده می‌کردند، اعمال کرد. این اقدام از کسانی در لبنان حمایت می‌کند که خواهان خلاص شدن از فساد و سوء‌مدیریتی که لبنان را وارد این بحران کرده است، هستند.

شرکت ریموند رحمه، ZR Energy DMCC، در دسامبر ۲۰۱۹ قراردادی با دولت لبنان برای واردات ۱۵۰۰۰۰تن سوخت برای کمک به جلوگیری از بحران سوخت در لبنان به‌دست آورد. شرکت او به جای واردات سوخت با کیفیت، سوخت آلوده وارد کرد. آنها در حالی سود می‌بردند که سوخت پایین‌تر از استاندارد آنها نیروگاه‌های برق را ویران کرد و خسارتی را بر مردم لبنان وارد کرد... .

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه‌داری در امور تروریسم و اطلاعات مالی در یک بریفینگ ویژه آنلاین چهارشنبه ۱۶فروردین که در سایت وزارت‌خارجه درج شده است به پرسش خبرنگاران پاسخ داد و گفت: این نام‌گذاریهای مشخص به هیچ تحریم دیگر دفتر کنترل داراییهای خارجیOFAC علیه افراد مرتبط با حزب‌الله یا ایران مربوط نمی‌شود. این یک نامگذاری ضدتروریسم نیست. مطمئناً استفاده از تحریم‌ها برای مقابله با بازیگران بد حامی حزب‌الله و ایران همیشه برای ما اولویت بالایی دارد، اما برای این‌که روشن سازم، تحقیقات OFAC در مورد برادران رحمه و تصمیم ما برای تعیین ربطی به حزب‌الله یا ایران نداشت... .

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c7490e7a-1913-4d3f-b965-eb05283d7957"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات