728 x 90

برایان مست: ما باید در مقابل رژیم فاسد ایران بایستیم

برایان مست، عضو کمیته نیروهای مسلح کنگره آمریکا
برایان مست، عضو کمیته نیروهای مسلح کنگره آمریکا

سایت کنگره آمریکا روز دوشنبه دوم آبان با انتشار سخنان برایان مست؛ عضو کمیته نیروهای مسلح کنگره آمریکا به‌نقل از وی نوشت: «ما نمی‌توانیم اجازه دهیم که افراط‌گرایان به نقض حقوق‌بشر و ایجاد ویرانی در سراسر جهان ادامه دهند. ما باید در مقابل این رژیم فاسد بایستیم».
به گزارش سایت کنگره آمریکا برایان مست در سخنان خود با حمایت از اعتراضات سراسری در ایران و محکوم کردن سرکوب وحشیانه آن توسط رژیم آخوندی گفت: «ماه گذشته، جهان با وحشت شاهد کشته شدن یک زن جوان توسط گشت ارشاد ایران بود. مرگ مهسا امینی ۲۲ساله خشم جهانی و اعتراضات گسترده در سراسر ایران را در پی داشته است.
متأسفانه، این اولین بار نیست که دولت ایران خشم مردم را برانگیخته است. این دولت ثابت کرده است که رژیمی شیطانی است که به حقوق‌بشر توجهی ندارد. تهران نه تنها به حماس و حزب‌الله در مبارزه با قوی‌ترین متحد ما، اسراییل کمک کرده است، بلکه طبق گزارشها به روسیه در انجام حملات با پهپادهای انتحاری به اوکراین نیز کمک کرده است. تردیدی نیست که ایران مصمم به سرکوب آزادی و دموکراسی در داخل و خارج است و ایالات متحده نمی‌تواند بی‌توجه بماند.
به همین دلیل است که من از قانون مهسا امینی حمایت می‌کنم که رهبر ایران و حلقه نزدیکان او را تحریم می‌کند. این لایحه پیام روشنی از سوی کنگره آمریکا ارسال می‌کند که این نوع تجاوز و سرکوب قابل‌تحمل نخواهد بود.
ما نمی‌توانیم اجازه دهیم که افراط‌گرایان به نقض حقوق‌بشر و ایجاد ویرانی در سراسر جهان ادامه دهند. ما باید در مقابل این رژیم فاسد بایستیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34e99959-4022-4520-accc-21b090b5eec6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات