728 x 90

برافراشتن پرچم آلبانی در سازمان ملل متحد به‌عنوان عضو جدید شورای امنیت

سفیر فریت هوجا، نماینده دائم آلبانی در سازمان ملل متحد
سفیر فریت هوجا، نماینده دائم آلبانی در سازمان ملل متحد

سفیر فریت هوجا، نماینده دائم آلبانی در سازمان ملل متحد هنگام برافراشتن پرچم این کشور به‌عنوان عضو جدید شورای امنیت طی سخنانی بر ضرورت مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی و دفاع از حقوق زنان و صلح و امنیت بین‌المللی تأکید کرد.

وی گفت: از آنجایی که آلبانی برای اولین بار عضویت در شورای امنیت را برعهده می‌گیرد، این برای من افتخار ویژه‌یی است که به‌عنوان نماینده دائم آلبانی امروز در اینجا حضور داشته باشم و در این مراسم شرکت کنم. این یک لحظه سرفصلی برای ما است.

ما زمان و تلاش خود را به ترویج دستور کار «زنان، صلح و امنیت»؛ درگیر شدن در حفاظت از حقوق‌بشر و قوانین بین‌المللی؛ ترویج گفتگوی بین مذهبی و بین فرهنگی برای تفاهم و همکاری به‌عنوان ابزاری برای مبارزه با نفرت، افراط‌گرایی و تروریسم اختصاص خواهیم داد. ما توجه ویژه‌یی به مسائل مربوط به کشورهای همجوارمان و منطقه گسترده اروپا خواهیم کرد و بیشترین تلاش خود را برای امنیت محیط‌زیست و آب و هوا انجام خواهیم داد. آلبانی هم‌چنین با همه کشورهایی که هدفشان مؤثرتر کردن، شفافتر کردن و قابل حسابرسی‌تر کردن شورای امنیت است، تشریک مساعی خواهد کرد. (سازمان ملل متحد ۱۴دیماه)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd6ca7b5-6939-4770-8aa4-715914423f13"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات