728 x 90

بحرین: توقیف ۳تُن مواد مخدر طی ۱۵سال اخیر از مبدأ رژیم ایران

پلیس بحرین
پلیس بحرین

سرتیپ عبدالرحمن صالح السنان مدیر کل اداره تحقیقات و شواهد جنایی بحرین، گفت که طی ۱۵سال گذشته حدود ۳ تُن انواع مواد مخدر از مبدأ رژیم ایران به بحرین توقیف شده است.
الوطن روزنامه بحرینی روز یکشنبه ۶تیر، به‌نقل از سرتیپ عبدالرحمن صالح السنان نوشت، میزان مواد مخدر توقیف شده از مبدأ ایران بسیار زیاد بوده به‌طوری که از سال۲۰۰۷ تا ۲۰۲۱، حدود ۳تُن و ۷۲کیلو گرم انواع مواد مخدر از جمله کپتاگون، هیروئین، تریاک و حشیش از ایران به بحرین قاچاق شده است.
وی در ادامه افزود: عملیات بازداشت شبکه‌های قاچاق مواد مخدر توسط گارد ساحلی و در مرزهای آبی‌ منطقه صورت گرفته که شامل ۵۲تن از اعضای یک شبکه قاچاق که با هماهنگی افرادی در رژیم ایران در ارتکاب این جرایم مشارکت داشته‌اند، بازداشت شدند. (العربیه ۷تیر)

مؤسسه گیت استون روز ۱۷اردیبهشت۱۴۰۰ نوشت: آخوندهای حاکم بر تهران و حزب‌الله لبنان نیروی نیابتی تروریستی آن مشغول غرق کردن کشورهای عربی با مواد مخدر هستند. هفته گذشته ولید البخاری سفیر عربستان در لبنان فاش ساخت که مقامات سعودی اخیراً یک اقدام برای قاچاق میزان زیادی مواد مخدر از لبنان را خنثی ساخته کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5290824a-b95f-4af8-9f73-f53d7618f2e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات