728 x 90

بحران در مجلس ارتجاع،

استعفای الیاس نادران پاسدار از سال ۱۳۶۰ و دکترای چماقداری «در رشته اقتصاد»! + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین

خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۱دی: الیاس نادران در جلسه علنی (یکشنبه) در تذکری به رئیس مجلس گفت: استعفایم را تقدیم هیأت‌رئیسه کرده‌ام؛ تقاضا دارم که آن را قرائت کنید.

وی افزود: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، هیأت‌رئیسه باید تقاضای استعفا را قرائت کند و اجازه تفسیر ندارد.

با این حال استعفای این چماقدار قدیمی نظام در مجلس ارتجاع قرائت نشده و برخی می‌گویند نامبرده از ترس جنایتهایی که مرتکب شده اعلام بریدگی کرده است!

سخنگوی مجاهدین درباره این چماقدار شناخته شده نظام که از سال۱۳۶۰ وارد سپاه پاسداران شده است و مدعی است از دانشگاه کلرمون فرانسه دکترای اقتصاد دارد گفت:

از این پیش‌تر دکتر محسن رضایی سرکرده پیشین سپاه را که به‌گفته خودش در رشته سربازان یکبار مصرف در جنگ ضدمیهنی تخصص داشت دیده بودیم. هم‌چنین دکتر خاتمی سرمقاله‌نویس کیهان ارتجاع در ایام ۳۰خرداد سال۱۳۶۰ و نیز دکتر حسن روحانی که فارغ‌التحصیل رشته شیادی بود. علاوه بر این دکتر ابراهیم رئیسی دکترای شش کلاسه دارای فوق تخصص در رشته قتل‌عام و اکنون هم دکتر ریزشی الیاس نادران کارشناس ارشد در رشته چماقداری! با این حساب باید به‌زودی منتظر ریزش هزاران دکتر قلابی از اطلاعات و سپاه رژیم آخوندی باشیم.

شایان یادآوری است که شکنجه‌گران ساواک شاه نیز بدون استثنا با القاب دکتر و مهندس از قبیل دکتر حسین‌زاده (رضا عطاپور) مورد عنایت شاهانه قرار می‌گرفتند! بدیهی است که هر فرد با شعوری وحوش و جانوران شاهی و شیخی را با عناوین و القابی که بکار می‌برند لکهٔ ننگی بر دامان علم و فرهنگ و اقشار تحصیل کرده به‌ویژه دکترها و مهندسان واقعی در ایران می‌داند. کما این‌که آیت الشیطانهایی که آیت‌الله و حجت الاسلام خوانده می‌شوند لکه‌های ننگ پلیدی بر دامن اسلام هستند که هر چه زودتر باید بند از بند رژیمشان گسسته شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7214fe5-b69c-4feb-b339-103bbac024a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات