728 x 90

باندهای آخوندی مجمع روحانیون و مجمع مدرسین: هم از اسلام فاصله گرفتیم و هم از جمهوریت

حوزه آخوندی
حوزه آخوندی

مرحله تازه‌ای از بحران در درون رژیم

باندهای آخوندی مجمع روحانیون و مجمع مدرسین:

هم از اسلام فاصله گرفتیم و هم از جمهوریت

 

به‌دنبال انتشار بیانیه تشکل آخوندی موسوم به مجمع روحانیون و دوستان در آستانه سالگرد ورود خمینی ملعون به ایران که در آن نسبت به آینده نظام آخوندی هشدار داده شده، رسانه‌های باند خامنه‌ای این باند را به باد حمله گرفتند.

کیهان خامنه‌ای نوشت: اینان در طول این سال‌ها همواره تلاش کرده‌اند با انواع ترفندهای رسانه‌یی، جادو گریهای هالیوودی و بیانیه‌های حزبی خواب آشفته خویش مبنی بر جدایی ملت از انقلاب را برای لحظاتی به رویایی واقعی بدل سازند... حالا هم به بهانه سالگرد انقلاب بیانیه صادر می‌کنند و مدعی می‌شوند که «بسیاری از مردم نسبت به اصل انقلاب دچار تردید شده و امیدشان به آینده بهتر کمتر شده است» (روزنامه کیهان خامنه‌ای ۱۳بهمن)

 

روزنامه حکومتی وطن‌امروز نیز روز چهارشنبه ۱۳بهمن نوشت: نویسندگان بیانیه خاطرنشان کرده‌اند پس از انقلاب اسلامی و تأسیس جمهوری اسلامی‌ رفته‌رفته هم از «اسلام» فاصله گرفته‌ایم و هم از «جمهوریت»؛ از قضا اینجا را درست فرموده‌اند اما متوجه نشده‌اند به جای نقد دیگران، «حدیث نفس» گفته‌اند... متأسفانه تروریستها و دشمنان نظام ـ پشت دیدگاههای آنها پنهان شدند، آنان را پیش راندند و به مقابله با سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی کشاندند و خود در خفا، خندیدند و قهقهه زدند.

 

روزنامه حکومتی رسالت نیز امروز نوشت: مگر می‌شود عده‌یی از علما به‌مناسبت دهه فجر بیانیه بدهند و از خمینی یاد کنند اما در سرتاسر بیانیه آنها یک کلمه از «ولایت فقیه» به‌عنوان فلسفه سیاسی خمینی یاد نشود؟!؟!

 

در بیانیه مشترک باندهای آخوندی مجمع روحانیون، مجمع مدرسین و محققان حوزه قم آمده است: امروز جامعه ما با بحرانهای بزرگی در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و بین‌المللی روبه‌روست... . وجود دشمن و توطئه‌های خارجی نباید ما را از عوامل درونی نارسائیهای بحران‌ساز غافل کند... . افزایش میزان مهاجرت و کاهش سرمایه اجتماعی نشانه‌های آشکار بحران است... امروز شدت اعتراض های غیرسیاسی که بیشتر از سوی بخشهای محروم جامعه رخ می‌دهد از اعتراض سیاسی بیشتر است... دشمنان ملت و انقلاب بدبینی و نومیدی مردم را تشدید می‌کنند... با ضعیف‌تر شدن جمهوریت نظام مردمی که به امید آینده بهتر برای انقلاب، ایثار و فداکاری کرده بودند زیان دیدند.

بسیاری از کشورهای همتراز کشورهایی که از ما عقب‌افتاده بودند امروز جلو افتاده‌ا‌ند بازهم کارنامه جمهوری اسلامی را درخشان خواهیم یافت؟ (خبرآنلاین رژیم ۱۱بهمن)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7133526c-ef0d-48f5-887f-0696447b5d64"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات