728 x 90

بازی تکراری اطلاعات آخوندی با شغالان دیر رسیده برای مقابله با مجاهدین در دادگاه دژخیم

وزارت بدنام اطلاعات خامنه‌ای
وزارت بدنام اطلاعات خامنه‌ای

پس از ترکیدن بادکنک اطلاعات آخوندها درباره کودک سربازان مجاهدین از طریق خبرنگار دوست که اسناد افشا شده پرس‌تی‌. وی رژیم، آبشخور مالی آنها را به‌روشنی برملا کرده است، نوبت به بازنشخوار یاوه‌های صد بار مصرف شده در پرونده ۱۷ژوئن (۲۰۰۳) و گزارش دیدبان معلوم‌الحال (می ۲۰۰۵) درباره قتل و شکنجهٔ اعضای ناراضی در درون مجاهدین رسیده و محمدرضا ترابی را هم که قبلاً در دیسایت مصرف شده بود، در این رابطه به خدمت گرفته‌اند. هدف مقابله با مجاهدین و در بردن رئیسی جلاد ۶۷، در دادگاه دژخیم حمید نوری به هر قیمت است.

از این‌رو انجمن نجات اطلاعات آخوندها در گلستان در داخل ایران و شعبه آن در آلبانی و مأموران پیشانی سیاه حسن حیرانی و ایرج مصداقی، همزمان به خونخواهی قربانعلی ترابی از مجاهدین پرداخته و مدعی کشتن او توسط مجاهدین شده‌اند. روایتی که قبلاً توسط مزدوران به ایران رفته علیرضا میرعسکری و عباس صادقی‌نژاد (نفوذی افشا شده)، در پرونده ۱۷ژوئن و گزارش دیدبان مورد استفاده قرار گرفته بود تا راه محاصره و حمله و کشتار در اشرف هموار شود و حمام‌های خون در اشرف با ۳۲۰ بلندگو توجیه گردد.

 

مزدوران وزارت اطلاعات در گلستان

مزدوران اطلاعات در گلستان-۲۵بهمن۱۴۰۰

سمت چپ: نادعلی ترابی

 

به شغالان اطلاعات آخوندها در این سو و آن‌سوی جهان باید گفت ۱۷سال دیر رسیده‌اند زیرا هیأت تحقیق پارلمان اروپا در تابستان ۲۰۰۵ تمام دعاوی آنان را در گزارش مأموریت خود در اشرف بررسی و کذب آن را محرز شناخت (صفحه ۳۶ به بعد). این گزارش یکی از اسناد رسمی پرونده ۱۷ژوئن هم هست. ما برای افشای مزدوران و شهادت دادن در هر دادگاهی در این رابطه آماده‌ایم.

زهرا سراج (همسر سابق قربانعلی ترابی و مادر محمدرضا ترابی) -معصومه ترابی (خواهر قربانعلی ترابی)

۲۸بهمن ۱۴۰۰

 

ژنو - شهادت زندانیان اعزامی از اشرف

ژنو - شهادت زندانیان اعزامی از اشرف در کمیسیون حقوق بشر ملل متحد
خواهران از راست: هما جابری، فتانه عوض‌پور، زهرا سراج، مریم ترابی، پروانه یزدیان
برادران از راست: قربانعلی ترابی، حسین عابدینی، عبدالحمید امامی

 

برگرفته از ایران افشاگر

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24ff43ae-5578-46bd-8200-a1ce0b36ccec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات