728 x 90

بازجویی و شکنجه میریوسف یونسی

میریوسف یونسی زندانی سیاسی
میریوسف یونسی زندانی سیاسی

آیدا یونسی روز ۱۵دی خبر داد: امروز پدرم میر یوسف یونسی، تماس تلفنی کوتاهی با مادرم داشت. حالش خیلی بد بود و در وضعیتی نگران‌کننده صحبت کرد. گفت یک هفته است ۱۰-۱۲ بازجو با انواع فحش جنسی ازاو می‌خواهند که اتهاماتی بی‌اساس را قبول کند. از زمان بازداشت در انفرادی بوده است.

شایان یادآوری است که روز ۷دی میریوسف یونسی زندانی سیاسی در رژیم‌های شاه و آخوندها و پدر علی یونسی دانشجوی نخبه دانشگاه صنعتی شریف که از ۳۳ماه پیش در زندان به سر می‌برد، در شاهرود دستگیر شد. وی در زمان شاه ۳سال و در زمان خمینی ۹سال در سخت‌ترین شرایط زندانی بوده است. بهانه‌ها و دعاوی کذب وزارت بدنام علیه او و سایر دستگیر شدگان شیوه شناخته شده رژیم در ۴۰سال گذشته است. روز یکشنبه ۱۱دی گله‌ای از مأموران اطلاعات به خانه آقای یونسی در تهران یورش بردند و با ضرب و شتم و توهین و دشنام به همسرش وسایل شخصی این خانواده از جمله کامپیوتر و تلفنهای موبایل را با خود بردند.

 

رضا فرزند میریوسف یونسی در توئیتی نوشت:

جان پدرم در خطر است و هر آسيبى به وى وارد شود مسئوليتش با جمهورى اسلامى خواهد بود. از روزى كه #ميريوسف_يونسى را بازداشت كردند دسترسى به داروهايش براى بيمارى هايش قطع شده. در تماس تلفنى كوتاهش وضعيت صحبت كردنش به شدت نگران كننده بود و گفت "كارى ميكنند كه از كتك زدن خيلى بدتر است".

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed06ae58-58ad-4e18-842d-7b45a50669a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات