728 x 90

بازتاب کنفرانس پاریس در رسانه‌های بین‌المللی «پایان دادن به مصونیت سران و مقامات رژیم ایران به جرم نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت»

بازتاب کنفرانس پاریس در رسانه‌های بین‌المللی
بازتاب کنفرانس پاریس در رسانه‌های بین‌المللی

بازتاب کنفرانس پاریس در رسانه‌های آسوشیتدپرس، رویترز، خبرگزاری فرانسه «پایان دادن به مصونیت سران و مقامات رژیم ایران به جرم نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت»

خبرگزاری آسوشیتدپرس با درج تصاویری از کنفرانس پاریس نوشت: سخنرانان کنفرانس بین‌المللی پاریس در ۱۰سپتامبر ۲۰۲۲ خواستار پایان دادن به معافیت از مجازات رژیم ایران در رابطه با تروریسم و جنایات علیه بشریت شدند. رئیس فدراسیون جامعه حقوقی اروپا از فرانسه در این کنفرانس سخنرانی می‌کند.

 

خبرگزاری رویترز با درج تصاویری از کنفرانس پاریس نوشت: کنفرانس بین‌المللی پاریس برای پایان دادن به مصونیت از مجازات تروریسم و جنایات علیه بشریت

سخنرانان کنفرانس بین‌المللی پاریس در ۱۰سپتامبر ۲۰۲۲ خواستار پایان دادن به معافیت از مجازات رژیم ایران در رابطه با تروریسم و جنایات علیه بشریت شدند. اینگرید بتانکور، نامزد سابق ریاست‌جمهوری کلمبیا، در این کنفرانس سخنرانی می‌کند.

کنفرانس بین‌المللی پاریس در ۱۰سپتامبر ۲۰۲۲، خواستار پایان دادن به معافیت از مجازات رژیم ایران در رابطه با تروریسم و جنایات علیه بشریت شد. دومینیک آتیاس (چپ)، رئیس فدراسیون جامعه حقوقی اروپا از فرانسه، و ژان فرانسوا لگاره، شهردار سابق منطقه ۱ پاریس سخنرانان این کنفرانس بودند

 

خبرگزاری فرانسه نوشت: «فرانسه - سیاست» ۱۱سپتامبر ۲۰۲۲

سخنرانان کنفرانس بین‌المللی پاریس در ۱۰سپتامبر ۲۰۲۲ خواستار پایان دادن به معافیت از مجازات رژیم ایران در رابطه با تروریسم و جنایات علیه بشریت شدند. سخنرانان عبارت بودند محمد محدثین، رئیس کمیته روابط خارجی شورای ملی مقاومت ایران (NCRI)، دکتر آلخو ویدال کوارداس، نایب‌رئیس پارلمان اروپا (۱۹۹۹-۲۰۱۴)، اینگرید بتانکور، نامزد سابق ریاست‌جمهوری کلمبیا، سید احمد غزالی، نخست‌وزیر الجزایر (۱۹۹۱-۱۹۹۲).

 

تصاویری از خبرگزاری آسوشیتدپرس:

کنفرانس پاریس «پایان دادن به مصونیت سران و مقامات رژیم ایران به جرم نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت» - 0

کنفرانس پاریس «پایان دادن به مصونیت سران و مقامات رژیم ایران به جرم نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت» - 1

کنفرانس پاریس «پایان دادن به مصونیت سران و مقامات رژیم ایران به جرم نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت» - 2

کنفرانس پاریس «پایان دادن به مصونیت سران و مقامات رژیم ایران به جرم نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت» - 3

کنفرانس پاریس «پایان دادن به مصونیت سران و مقامات رژیم ایران به جرم نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت» - 4

کنفرانس پاریس «پایان دادن به مصونیت سران و مقامات رژیم ایران به جرم نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت» - 5

کنفرانس پاریس «پایان دادن به مصونیت سران و مقامات رژیم ایران به جرم نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت» - 6

کنفرانس پاریس «پایان دادن به مصونیت سران و مقامات رژیم ایران به جرم نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت» - 7

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/47304daa-0296-477e-a692-624539b4854b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات