728 x 90

بازتاب رسوایی و دروغهای رئیسی جلاد توسط مهره‌های رژیم

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

فرشاد مؤمنی، کارشناس حکومتی با اشاره به این حرف رئیسی جلاد که مقصر افزایش قیمت ارز را «دستان پنهانی» عنوان کرده بود، گفت: این‌گونه حرفهای مبهم هیچ کمکی به حل مشکلات نظام نخواهد کرد و رئیسی باید به‌جای جلسات نمایشی، در پی راه‌حل دیگری باشد.

راه حل مسئله، این است که به جای برقراری جلسات نمایشی، جلسه‌هایی برگزار شود که از دل آن به صورت مسئولانه و همراه با تعهد به پایبندی به موازین علمی، راه‌حل‌هایی اتخاذ شود.

وی در ادامه نیز، خاطرنشان کرد: آنچه این مسئله را غم‌انگیزتر کرده، این است که گاهی، کسانی از این سخنان گفته و مسئله سوءسیاست‌های خود را به عوامل خارجی نسبت می‌دهند که اصلا فلسفه وجودی‌شان را اینگونه تعریف کرده بودند که معیشت مردم را به امور بیرونی گره نزنند. بنابراین، این دست مواضع، غیر از این که مبنای منطقی و علمی نداشته با ادعاها و شعارهای دولت فعلی نیز در تعارض قرار می‌گیرد.

همچنین بازتاب رسوایی و دروغهای رئیسی جلاد توسط مهره‌های خود رژیم، پس از آن است که مردم در شبکه‌های اجتماعی، به‌صورتی گسترده نسبت به گفته‌های رئیسی ابراز تنفر می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ab38f4d-c2a8-4c51-b852-038c15d00f11"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات