728 x 90

بازتاب رسانه‌های بین‌المللی از تظاهرات ایرانیان آزاده در نیویورک - اعتراض به حضور رئیس‌جمهور رژیم آخوندی در ملل متحد

تظاهرات ایرانیان آزاده در نیویورک - ۳مهر ۱۴۰۳
تظاهرات ایرانیان آزاده در نیویورک - ۳مهر ۱۴۰۳

بازتاب رسانه‌های بین‌المللی از تظاهرات ایرانیان آزاده در نیویورک - اعتراض به حضور رئیس‌جمهور رژیم آخوندی در ملل متحد

گزارش تصویری خبرگزاری فرانسه از تظاهرات ایرانیان در نیویورک

خبرگزاری فرانسه: ۳مهر ۱۴۰۳

کتابی با عکس‌های زندانیان سیاسی جان‌باخته، در جریان تظاهرات مخالفان ایرانی در مقابل مقر سازمان ملل در شهر نیویورک در ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴ دیده می‌شود.

 

رویترز

تظاهرات ایرانیان در مقابل میدان داگ هامر شولد در نیویورک

این ویدئو ها تظاهرات گسترده ایرانیان در میدان داگ هامر شولد در شهر نیویورک را به تصویر می‌کشد. این فیلمها شامل صحنه‌هایی از تظاهر کنندگان در حال به اهتزاز در آوردن پرچم، نمایش بنرها و سردادن شعارها است.

یادبودی که به ایرانیانی که عکسهای آنها در صحنه قابل مشاهده است تقدیم شده است.

 

فاکس نیوز

تظاهر کنندگان می‌گویند رژیم ایران باید سرنگون شود

در برابر ساختمان ملل متحد، این تظاهر کنندگان علیه اسلام‌گرایی افراطی و تروریستی که با هزینه رژیم ایران عمل می‌کنند، گردهم آمده‌اند. ، رئیس‌جمهور رژیم ایران در برابر همان مجمع سخنرانی خواهد کرد.

سلف او در یک سانحه هلیکوپتر کشته شد و او تنها چندماه است که به ریاست‌جمهوری رسیده است. ولی لفاظی از سوی رژیم ایران همان است که بوده و تغییری نکرده است. آنها به حمایت مادی از نیابتی‌های خود، مانند حوثیها و البته حزب‌الله ادامه می‌دهند و رئیس‌جمهور رژیم ایران گفت آنها به حمایت از حزب‌الله ادامه می‌دهند. او به خبرنگاران گفت: ما به دفاع از آنها ادامه می‌دهیم. ما همیشه از آنها دفاع کرده و می‌کنیم. حزب‌الله موشک شلیک می‌کند. حزب‌الله، یا هر گروه دیگر که خواستار دفاع از حقوق خود هستند، ما از آنها دفاع می‌کنیم.

دولت آمریکا می‌گوید یک جریان ِ ادامه‌دار علیه ترامپ رئیس‌جمهور سابق، مایک پمپئو، وزیر خارجه و جان بولتن، مشاور امنیت ملی و سایر مقامات دولت ترامپ وجود دارد که همه اینها در تلافی کشتن قاسم سلیمانی در یک حمله هوایی در سال ۲۰۲۰ است. تظاهر کنندگان اینجا به ما می‌گویند که این رژیم ایران است که باید سرنگون شود.

یک تظاهرات کننده به فاکس نیوز گفت:

ما اینجا جمع شده‌ایم تا «زرشکیان» البته پزشکیان را محکوم کنیم. ما به اینجا آمده‌ایم تا بگوییم او نماینده مردم ایران نیست. آنها بخشی از یک رژیم ستمگر هستند و باید بروند.

در حمایت از تغییر رژیم در ایران، ما تروریسم را از بین می‌بریم

 

ای بی‌سی نیوز
هزاران نفر در آستانه سخنرانی رئیس‌جمهور رژیم ایران در سازمان ملل

تظاهرات کردند

ای بی‌سی نیوز-۳ مهر ۱۴۰۳

نیویورک سیتی- هزاران تن از ایرانیان مقیم آمریکا تظاهراتی را در خارج از سازمان ملل برگزار کردند و خواستار عدالت برای قربانیان رژیم ایران شدند.
تظاهرات یک خیابان کامل را در بر گرفت. معترضان کل بلوک خیابان ۴۷ را پر کردند.
آنها میدان را با چهره کسانی که می‌گویند برای آزادی شهید شدند پوشانده‌اند. پیام‌هایی با گچ بچشم می‌خورد که روی آن نوشته شده بود: «جامعه‌های صلح‌آمیز بسازید و قدرت تصمیم‌گیری را تضمین کنید، شخصیتهای سیاسی، مدافعان حقوق‌بشر و سایر ایرانیان نزدیک به ۲۰۰ اعدامی را که از زمان روی کار آمدن پزشکیان انجام شده محکوم می‌کنند.

 

نیویورک تایمز

تظاهرات در مقابل سازمان ملل علیه رئیس‌جمهور رژیم ایران

نیویورک‌تایمز ۳مهر۱۴۰۳: سخنرانان این تظاهرات شامل آلن درشوویتز و سام براون بک سناتور پیشین ایالات متحده از کانزاس بودند که هر دو خواستار تغییر رژیم در ایران شدند.

سناتور تد کروز از تگزاس در یک پیام خطاب به معترضان گفت که او در کنار این گروه «و در کنار ایرانیان مقیم آمریکا در سراسر کشور و مردم ایران» در تلاش بی‌وقفه» آنها «برای آزادی ایستاده» است.

 

گزارش تصویری آژانس عکس گتی ایمیج

تظاهرات علیه سران حکومت ایران

در مقابل سازمان ملل در نیویورک

در جریان اعتراض به سران (حکومت) ایران در مقابل سازمان ملل... تصویر مریم رجوی، (پرزیدنت) شورای ملی مقاومت ایران، به نمایش گذاشته شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59f59b33-2402-4b85-ba79-b9444578dd9e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات