728 x 90

باز هم لگدی به عمق استراتژیک

فارین پالیسی در گزارشی از قیام مردم عراق نوشت: «تظاهرات‌کنندگان، رژیم ایران را مسئول بدترین خشونتها می‌دانند. یکی از مهمترین خواسته‌های تظاهرات‌کنندگان حذف دخالت رژیم ایران است. شعارهای «رژیم ایران اخراج، اخراج!» در میدان تحریر در مرکز بغداد رایج شده است».

این پاسخ آتشین جوانان عراق به خامنه‌ای است که خواستار حفظ ساختار عراق و محدود کردن سقف مطالبات معترضان شد.

روزنامه حکومتی ایران در مطلبی به تاریخ ۱۱آبان ۹۸ با عنوان «وضعیت عراق و لبنان و موقعیت ایران در منطقه» به‌نقل از محمدعلی دستمالی، کارشناس سیاسی منطقه، نوشت: »یکی از خطرناک‌ترین ابعاد ناآرامی‌های عراق، این است که سقف مطالبات معترضان، از استعفای دولت به کنار نهادن کل سیستم رسیده و شرایطی رقم خورده که همه در آن ضرر خواهند کرد».

آخوند موحدی کرمانی در جمعه‌بازار تهران ضمن اعتراف به خشم جوانان براندازی که با مجازات مزدوران سپاه قدس و عصائب در بصره و عماره عمق راهبردی نظام را نشانه گرفته‌اند، گفت: «اونچه که در روزهای اخیر شاهد بودیم و شنیدیم فقط اعتراض و مطالبه اصلاحات اقتصادی نبود... در بعضی شهرها به‌خصوص در بصره و عماره به خشونت روی آوردند».

قیام‌کنندگان خطاب به مزدوران خامنه‌ای روی بنری بزرگ نوشتند: «ما خواهان سرنگونی نظام هستیم اگر نمی‌فهمید به زبان فارسی هم می‌نویسیم»!

حرفی روشن و لگدی دوباره به عمق راهبردی خامنه‌ای که روز شنبه هزاران عراقی با زدن لنگه‌کفش به نمادهای شیطان آن را به نمایش گذاشتند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/515e15b3-0900-45b2-95be-7ab981bcc7bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات