728 x 90

باب بلکمن: مریم رجوی سال‌هاست که خواهان تحریم سپاه پاسداران بوده است

باب بلکمن، نماینده پارلمان انگلستان
باب بلکمن، نماینده پارلمان انگلستان

اکسپرس لندن روز جمعه ۲۳دی در گزارشی از اجلاس رسمی پارلمان انگلستان درباره وضعیت سیاسی و قیام در ایران به نقل از باب بلکمن نوشت: توطئه‌های رژیم ایران برای جنایات وحشیانه علیه انگلستان فاش شد، ما باید هم‌اکنون با آن مقابله کنیم.

باب بلکمن نماینده مجلس عوام انگلستان افزود: اگر داعش را کنار بگذاریم، یک نهاد خارجی وجود دارد که بیش از هر کشور دیگری (از جمله شهروندان بریتانیایی) در اقدامات تروریستی در چهار دهه گذشته، غربی‌ها را کشته است.
سال گذشته، حداقل ۱۰توطئه رژیم ایران فاش شد که شامل ترور یا حملات عمومی علیه شهروندان انگلیسی، از جمله برخی در داخل بریتانیا می‌شد. این یک تحول تکان‌دهنده است، اما برای کسی که از تابستان ۲۰۱۸، زمانی که آژانس‌های متعدد اروپایی یک توطئه بمب‌گذاری علیه تجمع گسترده ایرانیان مقیم خارج در نزدیکی پاریس را خنثی کردند، به آن توجه کرده‌اند، تعجب‌آور نیست. سخنران اصلی آن، مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران، سال‌هاست که خواهان تحریم سپاه بوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a74eabb-35bc-4a55-a56b-688554d70f98"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات