728 x 90

با افزایش روزانه قیمتها قشر محروم جامعه صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارد

تورم و گرانی - عکس از آرشیو
تورم و گرانی - عکس از آرشیو

گرانی و افزایش سرسام‌آور قیمتها در چنبره مافیای بازار دیگر صدای خودیهای نظام را درآورده است و با هشدار به پیامدهای اجتماعی آن به این‌که تاکتیکهای فریبکارانه و چپاولگرانه «گفتاردرمانی و نوشتاردرمانی» دیگر طرفی نمی‌بندد، هشدار می‌دهند.

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی به‌تاریخ ۱۵فروردین با اعتراف به سیر صعودی فقر و فلاکت افسارگسیخته در حاکمیت آخوندی نوشت: ... در شرایطی که قیمتها هر روز افزایش می‌یابند و خبری از کنترل بازار کالاها و خدمات نیست و قشر محروم جامعه صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارد، سخن از بازگشت صدور نفت به میزان قبل از تحریم و دریافت پول آن گفتن فقط می‌تواند نوعی گفتاردرمانی باشد که همه می‌دانند جواب نخواهد داد. چاشنی‌هایی از قبیل این‌که گفته شود افزایش فلا‌ن‌قدر درصدی سفرهای نوروزی نشانه رونق اقتصادی کشور و بهبود زندگی مردم است، نیز حتی به اندازه یک قرص آسپرین هم نمی‌توانند دردهای مزمن معیشتی قشر محروم، که اکثریت جامعه را تشکیل می‌دهند، تسکین بدهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f52cc7b0-0da8-44ff-b2ee-52fe2c4156eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات