728 x 90

این‌بار پنهان‌کاری در زلزله

در حالی‌که هموطنان‌مان در خوی و سلماس و نقاط دیگر آذربایجان غربی با ویرانیهای گسترده زلزله مواجهند، رژیم آخوندی هم‌چنان با بی‌توجهی و کوچک‌نمایی سعی در پوشاندن فاجعه دارد.

یک هموطن زلزله‌زده: «هیچکس به دادمون نمیرسه من از طرف خودم دیشب تا صبح بیرون خوابیدم این از وضعیتمون... به دادمون برسین ما وسایل گرمایشی چادر نداریم».

یک روزنامه حکومتی نوشت: «با توجه به کوهستانی بودن مناطق و سرمای هوا، مردم نیاز جدی به اقلام گرمایشی و چادر دارند و از سوی دیگر ارتباطات تلفنی و اینترنتی در این مناطق نیز با مشکل مواجه است... آیا سازوکار و دستورالعمل مشخصی برای کنترل همزمان بحرانها وجود دارد»؟(آفتاب یزد ‌۶اسفند ۹۸)

یک هموطن زلزله‌زده: «بیا اینم وضع چادرمون دیشب تا صبح بچه‌هامون اینجا خوابیدن بیا اینا چادر میشه بیا با این دو تا پتو مگه چادر میشه؟ بیا».

خبرگزاری رسمی رژیم نوشت:‌ «مردم کوتان‌آباد از قلم افتاده‌اند و هم‌چنان در انتظار امدادگران هلال احمر هستند بیش از ۸۰درصد از خانه‌های این روستا که حدود ۱۳۰خانوار جمعیت دارد، کاهگلی و با سقف چوبی بوده و تخریب شده‌ است».

جوانان خشمگین یکی از مأموران هلال احمر را که دست‌خالی آمده بود گوشمالی دادند.

خبرگزاری رژیم به‌نقل از رئیس هلال احمر سلماس نوشت: «مردم محلی یکی از اعضای تیم ارزیاب را به‌علت همراه نداشتن اقلام امدادی مورد ضرب ‌و شتم قرار دادند».

خانم مریم رجوی با تأکید بر این‌که رژیم در مورد خسارتهای زلزلهٔ آذربایجان غربی هم پنهان‌کاری می‌کند، هموطنان را به همیاری و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله به‌ویژه در مناطق خوی و سلماس و به ‌آمادگی و هوشیاری در برابر پس‌لرزه‌ها و لرزه‌ها در این مناطق فراخواند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa569897-ea6d-4f22-8ae1-4d6f97cea7d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات