728 x 90

ایندیپندنت: هماهنگی اسدالله اسدی با تهران

ایندیپندنت- هماهنگی اسدالله اسدی با تهران
ایندیپندنت- هماهنگی اسدالله اسدی با تهران

ایندیپندنت به‌ نقل از یک مقام بسیار معتبر گفت:‌ مقامهای امنیتی اروپایی اعلام کردند دیپلمات رژیم ایران نه فقط در توطئه تروریستی سال گذشته برای بمب‌گذاری در اجلاس مخالفان تهران در خارج پاریس شرکت داشته بلکه طرح را با همکارانش در ایران هماهنگ کرده است.

این ارتباطات میان اسدالله اسدی دیپلمات رژیم و همتایان او در ایران به‌صورت پیام متنی یا چت بوده که توسط سرویسهای اطلاعاتی اروپایی جمع‌آوری شده است.

این مقام که خواست نامش فاش نشود گفت: «شواهد تماس او با رژیم چتهای ثبت شده است».

لازم به یادآوری است که در تیرماه سال جاری گزارشی را تلویزیون فرانسه به این مضمون پخش کرد:

 

تلویزیون فرانس۲۴

یک حمله تروریستی خنثی شد ۶نفر از جمله یک دیپلمات ایرانی دستگیر شدند

یک حمله تروریستی خنثی شد مقامات اتحادیه اروپا می‌گویند آنها ۶نفر را از جمله یک دیپلمات ایرانی را به‌خاطر توطئه بمب‌گذاری در یک گردهمایی گروه اپوزیسیون ایرانی در اینجا در پاریس، دستگیر کرده‌اند.

یک زوج بلژیکی با اصلیت ایرانی در میان بازداشتیها هستند آنها نیم کیلو مواد انفجاری مرگبار و یک چاشنی در خودروی خود داشتند.

یک توطئه برای بمب‌گذاری گردهمایی که توسط یک گروه افراطی اپوزیسیون ایران در حومه پاریس توسط مقامات بلژیک خنثی شد.

سخنگوی دادستان فدرال بلژیک: آن افراد می‌خواستند دست به حمله تروریستی در کنفرانسی که توسط سازمانی که مخالف دولت ایران برگزار می‌شد بزنند.

 

خبرگزاری رویتر - ۲ژوئیه ۲۰۱۸

دیپلمات ایرانی در بین شش نفر که به اتهام توطئه علیه جلسه اپوزیسیون دستگیر شده‌اند می‌باشد

بروکسل ـ روز دوشنبه مقامات بلژیک گفتند. یک دیپلمات ایرانی در کنار دو متهم به توطئه حمله بمب‌گذاری در جلسه گروه اپوزیسیون تبعیدی در فرانسه با حضور رودی جولیانی وکیل دونالد ترامپ دستگیر شده است.

چندین وزیر سابق اروپایی و عربی نیز در نشست شورای مقاومت ملی ایران (NCRI) یک چتر سیاسی از اپوزیسیون در تبعید مستقر در پاریس که به‌دنبال پایان دادن به حکومت مذهبی رژیم ایران هستند شرکت کردند.

 

وال استریت ژورنال - ۲ژوئیه ۲۰۱۸ ۴نفر در رابطه با توطئه بمب‌گذاری گردهمآیی ضد رژیم ایران دستگیر شدند

پاریس- سرویس‌های امنیتی اروپا ۴نفر، از جمله یک دیپلمات ایرانی را به اتهام توطئه برای بمب‌گذاری گردهمآیی گروه اپوزیسیون ایرانی در بیرون پاریس در روز شنبه دستگیر کردند و در حال تحقیق هستند که آیا تهران دستور این حمله را داده بوده است یا خیر...
در صورتیکه رژیم ایران درگیر این ماجرا باشد این تشدید نظامی‌گری تهران در خارج از خاورمیانه را نشان خواهد داد...
مقامات روز دوشنبه گفتند که روز شنبه پلیس بلژیک یک زن و شوهر ایرانی‌الاصل را به‌دنبال متوقف کردن خودروی آنها در بروکسل دستگیر کرد. پلیس گفت که در خودرو مرسدس بنز آنها یک چاشنی بهمراه 500گرم ماده تی.ای.تی.پی. کشف کردند که یک ماده انفجاری دست‌ساز است.
پلیس آلمان یک دیپلمات 46ساله را در سفارت ایران در اطریش دستگیر کرد که پلیس وی را نفر تماس این زوج توصیف نمود. و پلیس فرانسه یک فرد 54ساله را دستگیر کرد که به‌عنوان یک شریک جرم توصیف شده است. مقامات گفتند که آنها ارتباطات بین این افراد را مانیتور کرده بودند...
تحلیلگران امنیتی و مقامات غربی می‌گویند که آژانس‌های اطلاعاتی رژیم ایران شبکه‌های مفصل در اروپا دارند تا دست به‌عملیات مخفی بزنند.
در هلند، مقامات در حال تحقیق حول 2قتل شخصیت‌های اپوزیسیون ایران هستند که توسط دولت ایران صورت گرفت و یکی از آنها با اسم مستعار زندگی می‌کرد. سال پیش، یک دادگاه آلمان یک مرد پاکستانی را به‌خاطر جاسوسی روی یک سیاستمدار طرفدار اسراییل و یک روزنامه یهودی در برلین به‌دستور نیروی قدس، محکوم کرد.
شاهین قبادی، سخنگوی شورای ملی مقاومت ایران گفت: مقاومت ایران بار دیگر روی ضرورت بستن سفارتخانه‌ها و دفاتر نمایندگی رژیم ایران در اروپا به‌عنوان مراکز جاسوسی و تروریستی تأکید می‌کند.
مقامات این دیپلمات را اسدالله الف. معرفی کردند. آقای قبادی وی را اسدالله اسدی معرفی کرد که رئیس وزارت اطلاعات ایران در وین است...
اعضاء و رزمندگان مجاهدین خلق دهه‌ها است که از تبعید برای سرنگونی رژیم ایران تلاش می‌کنند. در سال ۱۹۷۷، وزارت‌خارجه آمریکا این گروه را یک سازمان تروریستی نامگذاری کرد.
در سال ۲۰۱۲ ، دولت اوباما مجاهدین خلق را به‌عنوان یک سازمان تروریستی از لیست خارج کرد.
مقامات بلژیکی گفتند که جولیانی و گینگریچ و ریچاردسون نفرات برجسته گردهمآیی شنبه بودند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a2898be-ef0c-4063-aaab-372181123ffe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات