728 x 90

ایندیپندنت انگلستان: مایک پمپئو توجهات را روی کنفرانس اپوزیسیون در واشنگتن متمرکز می‌کند

مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا

ایندیپندنت انگلستان:

مایک پمپئو در حالی‌که انتخابات ۲۰۲۴ را در چشم‌انداز دارد توجهات را روی کنفرانس اپوزیسیون در واشنگتن متمرکز می‌کند.

مایک پمپئو: حمایت از قیام مردم ایران یک موضوع حزبی نیست بلکه موضوع مهمی برای هر فرد آمریکایی است

ایندیپندنت انگلستان:

مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت می‌گوید:

زمان آن رسیده که دولتهای غربی حق مردم ایران برای مقاومت و دفاع از خود در برابر سرکوب وحشیانه دیکتاتوری مذهبی را به‌رسمیت بشناسند

 

ایندیپندنت ۲۸آذر ۱۴۰۱: گمانه زنی‌ها حاکی از از کاندیداتوری احتمالی پمپئو در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکاست. مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا تا ۲۰۲۱، در حالی که تلاش می‌کند تا پیش از سال۲۰۲۴ جایگاه خود را در محافل محافظه‌کار آمریکا حفظ کند، در حمایت از «قیام» مردم ایران، از جمله اعتراضات جاری، کنفرانس اپوزیسیون در واشنگتن را در کانون توجهات قرار داد. آقای پمپئو روز شنبه با قاطعیت تمام از سابقه کار خود علیه رژیم ایران هنگامی که در نهادهای مختلف دولت خدمت کرده دفاع کرد. پمپئو گفت: «دولت ما از هر ابزاری برای از بین بردن و حذف قدرت رژیم [ایران] استفاده کرد».

وی در سخنان خود در کنفرانس روز شنبه به طیف وسیعی از موضوعات دیگر، از جمله حمایت از اعتراضات فزاینده که به‌طور شگفت‌انگیزی چند ماه است ادامه داشته و رژیم ایران را به لرزه درآورده پرداخت.

وزیر پمپئو هم‌چنین گفت: رویکرد ما از این دیدگاه آغاز شد که مردم ایران باید از هر جهت مورد حمایت قرار گیرند. برای مردم ایران مهم است که بدانند این یک موضوع حزبی بین جمهوریخواه و دموکرات نیست، بلکه موضوع مهمی برای هر آمریکایی است»

ایندیپندنت در ادامه نوشت: این اعتراضات به یمن محبوبیت شدید و وجود مقاومت داخلی علیه رژیم، از حمایت فزاینده‌ای در واشنگتن از میان تمام بخشهای حوزه سیاسی پایتخت برخوردار است... . در هفته‌های آینده، تحریم‌ها علیه رژیم ایران شدت خواهند یافت. مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران، در سخنان خود در این کنفرانس اعلام کرد: قیام کنونی ایران یکی از مهمترین تحولات جهان در سال۲۰۲۲ است. او گفت: زمان آن فرا رسیده که دولتهای غربی سیاست خود را در قبال ایران تغییر دهند. آنها باید حق مردم ایران برای مقاومت و دفاع از خود در برابر سرکوب وحشیانه دیکتاتوری مذهبی را به‌رسمیت بشناسند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7bb114c5-c92b-418d-93dd-08cb8a3ec1f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات