728 x 90

"اومیکرون" وارد ایران شد

کرونا در ایران
کرونا در ایران

روز یکشنبه ۲۸آذر در جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونای وزارت بهداشت رژیم آخوندی با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت رژیم، محمد هاشمی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت رژیم ورود اومیکرون به ایران را تأیید کرد.

پیام طبرسی یکی دیگر اعضای کمیته حکومتی کرونا در گفتگویی با خبرنگاران رژیم گفت که تا ‍۱۷روز آینده این سویه جدید (اومیکرون) سویه غالب در کشور خواهد شد.

کشورهای اروپایی در آستانه تعطیلات سال نو مسیحی، مقررات سختگیرانه‌تری را برای جلوگیری از سرایت موج جدید و بسیار مسری ویروس کرونا اعمال کرده‌اند و هلند نقش پیشتازی را در زمینه اعمال قرنطینه سراسری ایفا کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: در هلند همه فروشگاههای ارائه‌دهنده کالاهای غیرضروری، رستورانها از امروز یکشنبه تا ۲۵دی تعطیل خواهد بود.

پاریس آتش‌بازی شب سال جدید را لغو کرده است. دانمارک سالنهای کنسرت، تئاتر، پارک‌های سرگرمی و موزه‌ها را تعطیل کرده است.

ایرلند از ساعت ۸ شب رستورانها را تعطیل کرده و محدودیت‌هایی را برای مراسم‌هایی که در فضاهای باز و بسته اعمال می‌شود اعمال کرده است.

صادق خان شهردار لندن بر نگرانی‌ها درباره افزایش ابتلائها و تأثیر آن بر فشار بر کادر درمان تأکید کرده است.

نخست‌وزیر ایرلند گفته محدودیتهای جدید برای نجات جان افراد و خانواده‌ها ضروری است.

سازمان جهانی بهداشت روز شنبه اعلام کرد که سویه جدید کرونا در ۸۹ کشور کشف و شناسایی شده است.

در انگلیس مبتلایان قطعی به کرونا این هفته رکورد زد؛ ، دولت بار دیگر دستور استفاده از ماسک در فضاهای بسته را داده است و مردم باید مجوز واکسن یا تست کرونای منفی را هنگام شرکت در مراسم های عمومی ارائه دهند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9f78fb67-070b-4fe0-9857-acd6ffd4c13e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات