728 x 90

او یو اس نیوز: تصویب معاهده در پارلمان بلژیک می‌تواند منجر به آزاد شدن یک تروریست محکوم شده بشود

پارلمان بلژیک
پارلمان بلژیک

او یو اس نیوز نوشت: پارلمان بلژیک یک معاهده با ایران را تصویب کرد که می‌تواند منجر به آزاد شدن یک تروریست محکوم شده بشود

او یو اس نیوز روز ۳۰تیرماه یکروز بعد از تصویب معاهده ننگین دولت بلژیک با رژیم آخوندی در مطلبی نوشت: پارلمان بلژیک معاهده‌ای را با ایران تصویب کرد که زمینه را برای مبادله زندانیان فراهم می‌کند که می‌تواند منجر به آزادی یک تروریست ایرانی محکوم شود.

مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت پس از رأی‌گیری در بیانیه‌یی گفت: مقاومت ایران حمایت از معامله ننگین با رژیم را قویاً محکوم می‌کند و آن را بالاترین انگیزه استفاده از تروریسم و ​​گروگان گیری هر چه بیشتر برای فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران می‌داند... .

رجوی معتقد است که این توافق «تروریسم و ​​گروگان‌گیری بیشتر» از سوی ایران را تشویق می‌کند و می‌گوید، شورای ملی مقاومت «تمام راههای سیاسی و قانونی را برای جلوگیری از استرداد دیپلمات تروریست به ایران در پیش خواهد گرفت، و به بررسی گزینه‌های بیشتر ادامه خواهد داد».

رجوی گفت: «هر گونه انتقال جنایتکاران مسئول تروریسم و ​​نقض حقوق‌بشر، بدون مجازات قانونی، تشویق و باج در برابر تروریسم و ​​نقض حقوق‌بشر و نقض قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد محسوب می‌شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92abc730-8fb9-4e6a-b9ab-6c247dea22c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات