728 x 90

انعکاس کنفرانس ایران آزاد - صدای قوی در حمایت از مجاهدین در واشنگتن

نمایی از کنفرانس ایران آزاد ۲۰۲۱ در واشنگتن
نمایی از کنفرانس ایران آزاد ۲۰۲۱ در واشنگتن

در ادامه انعکاسات کنفرانس ایران آزاد-۲۰۲۱ - واشنگتن؛ در رسانه‌های بین‌المللی، چندین رسانه دیگر به این کنفرانس انعکاس دادند:

تاپ چنل آلبانی ۷آبان ۱۴۰۰: صدای قوی در حمایت از مجاهدین در واشنگتن: در کنفرانس واشنگتن در روز پنجشنبه با حضور شخصیتهای برجسته از هر دو حزب، مذاکرات اتمی، دخالت‌های رژیم در منطقه و نقش رئیسی در قتل‌عام ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی در سال۱۳۶۷مورد بحث قرار گرفت.

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران در پیامی به این کنفرانس گفت رئیسی باید محاکمه شود همین حالا، نه دیرتر.

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در سخنرانی خود گفت مردم آمریکا از یک جمهوری دمکراتیک و غیرهسته‌یی مبتنی بر جدایی دین از دولت در ایران حمایت می‌کنند. پنس تأکید کرد: یک آلترناتیو به‌خوبی سازماندهی شده، کاملاً آماده، با شرایط عالی و مورد حمایت مردم، به نام مجاهدین خلق وجود دارد. آلترناتیوی متعهد به دموکراسی، حقوق‌بشر و آزادی با هدایت خانم مریم رجوی که برای جهان الهام‌بخش است و برنامه ده ماده‌ای او برای آینده ایران، آزادی بیان، آزادی اجتماعات و آزادی همه مردم ایران در انتخاب رهبران خود را تضمین می‌کند.

تلویزیون کلان، پانوراما، بالکان وب، گازتا شیپتاره، شیپتاریا، ویژن پلاس، ام سی ان تی وی

کوهایونه، اینفو آلبانی و یاوا نیوز آلبانی گزارشهای مشابهی از کنفرانس ایران آزاد در واشنگتن را پخش کردند.

العرب لندن ۸ آبان۱۴۰۰: در کنفرانس "ایران آزاد"مایک پنس از ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور رژیم ایران به‌عنوان کسی که مرتکب"جنایت علیه بشریت و نسل کشی"شده یاد کرد و"انتصاب"وی را"نشانه‌ای از سرکوب هر گونه نارضایتی مردمی"دانست ”پنس“ در کنفرانس"ایران آزاد"که پنجشنبه در واشنگتن برگزار شد، تأکید کرد همه عوامل نشان می‌دهد مردم ایران آماده تغییر هستند."

در این کنفرانس علاوه بر ”پنس“ نمایندگانی از هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در ایالات متحده و گروه زیادی از ایرانیان مقیم خارج شرکت داشتند. سخنرانان بر مسئولیت رئیسی در قتل‌عام۳۰هزار زندانی سیاسی در سال۱۳۶۷ تأکید کردند. ”

روزنامهٔ الریاض-۸آبان ۱۴۰۰: مایک پنس معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در کنفرانس ایران آزاد تأکید کرد که جنبش مقاومت در ایران قوی‌تر از همیشه است و ”ما بدون تردید در کنار مردم ایران و مقاومت آنها هستیم. . یکی از بزرگ‌ترین دروغهایی که رژیم حاکم برایران، به دنیا تلقین کرده، این است که هیچ جایگزینی برای وضعیت موجود، وجود ندارد. اما یک جایگزین وجود دارد؛ یک جایگزین به‌خوبی سازماندهی شده، کاملاً آماده، کاملاً واجد شرایط و مورد حمایت مردم که نامش سازمان مجاهدین خلق ایران است“ .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9bbad7c7-7325-492a-a73f-10c35884394e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات