728 x 90

انتقاد شدید قانونگذاران جمهوریخواه از توافق هسته‌یی دولت بایدن با رژیم ایران

مایکل مک کال رئیس جمهوریخواهان در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا
مایکل مک کال رئیس جمهوریخواهان در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا

قانونگذاران جمهوریخواه روز سه‌شنبه ۱شهریور، با ابراز نگرانیهای گسترده نسبت به پیامدهای توافق هسته‌یی با رژیم ایران، دولت جو بایدن را به باد حمله گرفتند.

مک کال از جمهوری‌خواهان در این رابطه اظهار داشت: ”اعضای کنگره نگرانی‌های گسترده‌یی را در مورد پیامدهای امنیت ملی مذاکرات هسته‌یی، از جمله در رابطه با توطئه‌های وحشتناک ترور علیه شهروندان آمریکایی در خاک آمریکا توسط رژیم ایران را ابراز کرده‌اند.
وی یادآور شد که کنگره باید هر توافقی را بر اساس قانون بازنگری توافق هسته‌یی ایران (INARA) بررسی کند. اما مقامات دولت بایدن، به‌رغم این‌که گفته‌اند در صورت عملی شدن توافق قانونگذاران را بریف خواهند کرد، علائمی از راه‌حل‌هایی بروز داده‌اند که کسب تأییدیه از سوی کنگره نیاز نخواهد شد...
یک قانونگذار ارشد جمهوریخواه گفت: ”پرزیدنت بایدن نمی‌تواند کنگره و رئیس‌جمهوری آینده را از اعمال مجدد تحریم‌های ایران باز دارد. اگر ایران در پی یافتن ”ضمانتها“ است، من تضمین می‌کنم که محافظه‌کاران تلاش خواهند کرد اعطای معافیت تحریم‌ها توسط بایدن را باز خواهند گرداند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/098de028-bdac-4b5b-b03d-6ba30d74a390"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات