728 x 90

امروز آب به‌عنوان عامل فروپاشی کاملاً مطرح است

هاشمی‌طبا
هاشمی‌طبا

هاشمی‌طبا کاندیدای پیشین نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم درباره برخوردهای دجالگرانه رئیسی جلاد و بی‌راه‌حلی در قبال بحرانهای مرگبار نظام اظهار داشت: «همه این مسائل را می‌توان روی کاغذ نوشت یا مطالب را به‌طور کلی در کلام بیان کرد، اما به نظر می‌رسد هیچ‌کدام ماهیت برنامه‌یی نداشته و بیشتر شبیه هدف‌گذاری و سیاست‌گذاری است».

وی در مورد بحران شدید بی‌آبی و سفرهای نمایشی و از روی افلاس رئیسی گفت:... اولین تقاضای مردم در سفرهای استانی رئیس‌جمهور مسأله آب است و البته پرواضح است که این یک مسأله اصلی در کشور است. با توجه به شرایط اقلیمی و بهره‌برداری ناصحیح از آب در کشاورزی، عدم آب‌چرخانی و سایر نقص‌های بهره‌برداری، امروز آب به‌عنوان عامل فروپاشی کاملاً مطرح است و صدها مسأله از قبیل مهاجرت، بی‌کاری، گرانی، کمبود برق، خالی شدن روستا، بحران دامداری، نشست زمین در دشت‌ها، ویرانی اماکن و زیرساخت‌ها، همه و همه وابسته به آب است و متأسفانه در برنامه در اولویت قرار ندارد و صد‌البته در اقدامات اجرایی دولت هم به‌جز آنچه ناگهان بروز می‌کند، جای شایسته‌ای ندارد؛ مانند اجبار به اجرای سریع طرح غدیر در خوزستان و اخیراً لوله‌کشی ۱۴۰‌کیلومتری از بیجار به همدان در حالی‌که بیجار خود تشنه است و برخی روستاهای آن با تانکر آب‌رسانی می‌شود. .
همه این مسائل را می‌توان روی کاغذ نوشت یا مطالب را به‌طور کلی در کلام بیان کرد، اما به‌نظر می‌رسد هیچ‌کدام ماهیت برنامه‌یی نداشته و بیشتر شبیه هدف‌گذاری و سیاست‌گذاری است. سیاست‌گذاریهایی که شبیه به آن و حتی منطبق با آن در سال‌های مختلف انجام شده، اما حاصلی به دست نیامده است. (روزنامه حکومتی شرق ۱۷شهریور). .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41747e34-d3cd-4bbb-b336-6202bd28111d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات