728 x 90

امانوئله پوتزولو عضو کمیسیون خارجی پارلمان ایتالیا: اجلاس بزرگ جهانی پاریس به‌مثابه زنگ پایانی برای رژیم ایران بود که نواخته شد

امانوئله پوتزولو عضو کمیسیون خارجی پارلمان ایتالیا
امانوئله پوتزولو عضو کمیسیون خارجی پارلمان ایتالیا

پارلمان ایتالیا – ۱۲ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۱ تیر۱۴۰۲)

حضور خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

در جلسه استماع کمیته روابط خارجی به‌عنوان مهمان ویژه

و سخنرانی در جلسه مشترک شماری از نمایندگان مجلسین ایتالیا

 

سخنرانی

امانوئله پوتزولو - عضو کمیسیون خارجی پارلمان ایتالیا

اجلاس بزرگ جهانی پاریس به‌مثابه زنگ پایانی

برای رژیم ایران بود که نواخته شد

وقتی چنین حمایت بین‌المللی قوی، قاطع و صمیمانه‌ای وجود داشته باشد

که عملاً سراسر جهان آزاد را دربر گرفته.

آن‌وقت یکی باید نگران شود! زیرا روزهای آخرش فرا رسیده است

 

من معتقدم که خانم مریم رجوی نه‌تنها به‌طور نمادین

بلکه به‌لحاظ فعالیت و عمل ملموس، رزمنده نبردهای سیاسی و دیپلماتیک هستند

او یکی از بهترین زنان معاصر جهان است

که در حال احیای امید برای مردمش است

 

تنها مبارزه آزادیخواهانه واقعاً معتبری که می‌تواند

آزادی را برای ایران به ارمغان بیاورد

همان مبارزه‌یی است که مریم رجوی و مجاهدین خلق نماینده آن است

تنها پشتوانه معقول و معتبر برای تغییر آزادانه و دموکراتیک در ایران

مریم رجوی است

 

امانوئله پوتزولو - عضو کمیسیون خارجی پارلمان ایتالیا:

با تشکر از همه شما که حضور یافتید، و امروز اینجا هستید،

یک تشکر ویژه، به‌خاطر این‌که افتخار یافتم تا در اینجا حضور مریم رجوی در رم، در مجلس نمایندگان را اعلام کنم. به افتخارشان دست می‌زنیم.

ببینید من خیلی مختصر صحبت می‌کنم. چون یک بعدازظهر پر از سخنرانی خواهیم داشت و طبیعتاً با کنجکاوی و مسرت و افتخار منتظر سخنرانی مریم رجوی هستیم. اما آنچه را که می‌خواهم به شما بگویم و علناً می‌گویم، کاملاً صمیمانه می‌گویم و نه صوری. من معتقدم که خانم مریم رجوی نه‌تنها به‌طور نمادین، بلکه به‌لحاظ فعالیت و عمل ملموس، رزمنده نبردهای سیاسی و دیپلماتیک هستند، یکی از بهترین زنان معاصر جهان می‌باشند. زنی که در حال احیای امید است او برای احیای امید نه‌تنها برای مردمش می‌جنگد، مردمی شهید شده، له‌شده، کشته شده، مورد تجاوز یک ظالم بی‌رحم و مهم‌تر از همه بی‌ایمان قرار گرفته‌اند. باید اضافه کنم و می‌دانم که آنها (رژیم) بدش می‌آید. اما وقتی جنایات فجیعی را که آنها امروز در ایران انجام می‌دهند، یا در سال۸۸ انجام دادند، حتی قبل از آن در سال۸۸ و یا بعد از آن، با اتفاقاتی که افتاده و هر روز و هر دوره می‌افتد. هر پنج ساعت یک دگراندیش می‌میرد، کشته می‌شود، این چیزی است که به ما اجازه نمی‌دهد سرمان را برگردانیم. این چیزی است که ما را از نظر اخلاقی متعهد می‌کند.

تنها مبارزه آزادیخواهانه واقعاً معتبری که می‌تواند آزادی را برای ایران به ارمغان بیاورد، همان مبارزه‌یی است که مریم رجوی و مجاهدین خلق نماینده آن است، هم‌چنین بسیاری از شخصیتهایی که من افتخار و خوشبختی شناختنشان را داشته‌ام. من افتخار این آشنایی را در دیدار چند روز پیش در پاریس، در یک اجلاس بزرگ جهانی داشتم که به‌مثابه یک زنگ بود، زنگ پایانی برای رژیم در تهران که نواخته شد. زیرا وقتی چنین مشارکت و حمایت بین‌المللی قوی، قاطع و صمیمانه‌ای وجود داشته باشد، که من در سخنرانی‌هایشان در پاریس حس کردم، که عملاً سراسر جهان آزاد را دربر گرفته، آن‌وقت یکی باید شروع کند به نگران شدن! زیرا این روزهای آخرش است. و من امیدوارم! و برای این امید دعا می‌کنیم، برای این کار می‌کنیم. این آخرین روزها و آخرین دوران رژیم خونینی است که تاکنون خونهای زیادی ریخته است، آزادی و کرامت انسانی را به‌کرات زیر پا گذاشته است. و هم‌چنان به این کار ادامه می‌دهد و این کار را بی‌محابا انجام می‌دهد، نه‌تنها با کشتن در خانه خودش، یعنی در داخل مرزهای ایران، بلکه این کار را با درجه بالایی از خشونت انجام می‌دهد، به‌عنوان مثال با ارسال سلاحهای مهم و اساسی که هم‌چنان از جنگ روسیه علیه اوکراین حمایت می‌کند و بنابراین به ما هم حمله می‌کند. به غرب حمله می‌کند، به جهان آزاد حمله می‌کند. پس ما متحد هستیم، ما دوست هستیم، در این مبارزه باهم هستیم و باید بیشتر و بیشتر این کار را انجام دهیم. و به همین دلیل است که من با افتخار تکرار می‌کنم و تکرار می‌کنم که ارقام، داده‌ها و حقایقی هستند که آن را ثابت می‌کنند. سیاست در غرب و بسیاری از سیاست‌های غربی بالاخره چشم‌هایش را (برای دیدن حقیقت) باز کرده است. تنها پشتوانه معقول و معتبر برای تغییر آزادانه و دموکراتیک در ایران مریم رجوی است.

ادامه دارد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d822426-c549-4c44-b18c-604304c40326"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات